Kampania Print Three's Campaign in a Box

Napisany przez Stephena Dugala, właściciela Print Three Marketerzy bezpośredni są świadomi korzyści, jakie kampanie cross-mediowe 1:1 wnoszą do programów marketingowych. Jednak niektóre duże i małe firmy borykają się z problemami budżetowymi, które wpływają na sposób realizacji kampanii 1:1 i cross-mediowej. Print Three oferuje program "Kampania w pudełku", który umożliwia firmom, zarówno małym, jak i dużym, realizację kampanii 1:1 z wykorzystaniem różnych mediów i skierowanie jej na konkretne rynki pionowe bez ponoszenia kosztów ogólnych. Programy Print Three "Campaigns in a Box" obejmują wstępnie zaprojektowane elementy marketingowe dla rynków pionowych, które promują prawie każdy rynek, od nieruchomości po stomatologię, od salonów samochodowych po finanse i wiele innych. Klient dostarcza listę, a my wykorzystujemy XMPie do stworzenia spersonalizowanej kampanii. Elementy kampanii są następnie drukowane na maszynie Xerox DocuColor 8002.

Przyjrzyjmy się bliżej gabinetowi stomatologicznemu. Kampania "w pudełku" dla gabinetu dentystycznego zawiera wstępnie zaprojektowaną spersonalizowaną pocztówkę, na którą należy odpowiedzieć i otrzymać znaczną zniżkę na następne czyszczenie. Pocztówka zawiera PURL, który zbiera dodatkowe informacje od odbiorcy. Użytkownik przesyła swoje dane i otrzymuje spersonalizowaną wiadomość e-mail lub przesyłkę pocztową, którą może przynieść do gabinetu dentystycznego, aby otrzymać zniżkę. Program Print Three zapewnia gotowe rozwiązanie przy niższych kosztach. Te oparte na technologii kampanie marketingowe są wstępnie zaprojektowane dla określonych rynków pionowych, dzięki czemu duże i małe firmy mogą korzystać z zaawansowanych technik marketingowych bez ponoszenia kosztów ogólnych. Aby dowiedzieć się więcej, dołącz do Print Three, Xerox i XMPie podczas Direct Marketing Day at Your Desk, który odbędzie się 15 marca. Jest to wirtualna konferencja i wydarzenie, w którym można wziąć udział bez wychodzenia z biura. Aby się zarejestrować, kliknij tutaj.

Autor

Michał Szumlański

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej