Studium przypadku wydawania książek: Office Depot dodaje drukarkę atramentową, aby wejść na rynek edukacyjny

Wpis gościnny Shelley Sweeney, wiceprezes/dyrektor generalny Service Bureau/Direct Marketing @shelleysweeney Gdzie znajduje się Twoja firma poligraficzna na drodze do atramentu? Konferencja Inkjet Summit 2018 zgromadziła wielu profesjonalistów z branży druku o różnych zainteresowaniach związanych z atramentem, a wielu z nich podzieliło się swoimi historiami. Uczestnicy z firm Xerox, Office Depot, Hunkeler i Gimbel & Associates współpracowali w jednej sesji, aby podzielić się swoją pracą i partnerstwem nad studium przypadku wydawniczego. Oto przegląd tej historii.

Inkjetowa podróż prowadzi do Grand Prairie w Teksasie

Większość ludzi zna markę Office Depot jako miejsce zaopatrzenia firm, ale większość ludzi może nie wiedzieć, że Office Depot to także 10 największych drukarni w USA. Jeden z pół tuzina zakładów drukarskich Office Depot znajduje się w Grand Prairie w Teksasie. Grand Prairie jest częścią regionu Mid-Cities w metropolii Dallas-Fort Worth.

Przegląd obiektów w Grand Prairie

    Drukarnia, magazyn, centrum dystrybucji, call center 500.000 stóp kwadratowych ogółem / 20.000 stóp kwadratowych obiekt drukowania Personel: 400 ogółem / 55 obiekt do druku Wszystkie możliwości cyfrowe cięcia arkuszy

Wyzwanie biznesowe: Rynek publikacji programów nauczania/książek K-12

Firma Office Depot chciała, aby druk atramentowy stanowił przewagę w rywalizacji o regionalne możliwości wydawania podręczników szkolnych. Ten rynek obejmujący 400 okręgów szkolnych reprezentował 15 milionów dolarów rocznego przychodu dla Office Depot. Dzięki atramentowi, Office Depot był dobrze przygotowany do zdobycia znacznej części tego tortu.

Fakty dotyczące podręczników szkolnych:

    800 tys. książek wydrukowanych i rozprowadzonych w 2017 r. Szczyt przetwarzania kwiecień-lipiec z 10M obrazów/miesiąc Głównie BW z kolorowymi okładkami Złożone wymagania dotyczące wysyłki Wysyłka według szkół i klas Wysyłka paletami i kartonami Znaczący outsourcing, aby spełnić wymagania SLA

Cele związane z inwestycją w druk atramentowy

Zespół przystąpił do projektu z celami związanymi zarówno z podręcznikami szkolnymi, jak i z ogólną działalnością firmy.

    Zwiększenie wydajności Obniżenie kosztów operacyjnych Migracja z arkuszy ciętych na papier ciągły

Przechodząc przez ten proces, zespół decyzyjny Office Depot musiał zrozumieć:

    W jaki sposób wpływa to na naszą konkurencyjność? Gdzie eliminuje to potrzebę outsourcingu? Co z redundancją, odzyskiwaniem danych po awarii i ciągłością działania?

"Przeprowadzka była pewniejsza, ponieważ istniało silne partnerstwo i plan rozwoju atramentu" - zauważył Josh Rhine, dyrektor ds. usług i wsparcia druku cyfrowego w Office Depot.

Jak dodać drukarkę atramentową do firmy poligraficznej

Każde wprowadzenie nowej prasy jest wyjątkowe, ale możemy się uczyć z historii integracji innych drukarni, takich jak Grand Prairie. Kiedy drukarnia arkuszy ciętych rozważa wprowadzenie druku atramentowego, jedną z pierwszych rzeczy, które należy zrobić, jest poświęcenie czasu na analizę i ocenę. Jednym z najważniejszych pytań przy wprowadzaniu nowych możliwości jest zawsze to, jak wprowadzić je do mojej bieżącej działalności przy jak najmniejszych zakłóceniach? Była to część rozważań, jakie Office Depot przeprowadził podczas formułowania planu integracji urządzeń atramentowych. Punktem wyjścia była dobra ocena stanu obecnego, przy jednoczesnym zwróceniu uwagi na to, dokąd zmierzają. Office Depot nawiązał współpracę z firmą Gimbel & Associates, aby stworzyć strategiczny plan wdrożenia i uruchomienia urządzeń atramentowych.

Pytania oceniające: Co należy wziąć pod uwagę przy dodawaniu atramentu do operacji cięcia arkuszy?

Podczas oceny bieżących zastosowań i przepływu pracy, zespół zwrócił uwagę na pytania dotyczące:

    Jeśli konwertujesz aplikacje offsetowe, zidentyfikuj aplikacje. Które z nich będą napędzać wzrost? Jak mogę zoptymalizować pracę dla tych aplikacji? Zmiany w WIP - jakie są punkty styku? Które z nich ulegną zmianie lub znikną? Oszczędność kosztów operacyjnych, pracy i innych.

Rezultat - bardziej konkurencyjny sposób pracy Po podjęciu decyzji o druku atramentowym, następnym krokiem było dodanie prasy atramentowej Xerox® Trivor® 2400 HD. Kolorowy atrament sprawił, że Office Depot stał się bardziej konkurencyjny w czerni i bieli oraz kolorze w dążeniu do uzyskania przychodów z produkcji książek. "Zespół przeszedł od zdenerwowania do zachwytu. Nastawienie jest optymistyczne i 'Spójrzcie, co możemy teraz zrobić'", powiedział Josh Rhine. Rzeczywiście, patrzcie. Integracja systemu atramentowego w Grand Prairie była udana z kilku powodów. Po wprowadzeniu kolorowych drukarek atramentowych, Office Depot:

    Rozszerzył zakres usług direct mail oraz innych rozwijających się produktów i usług Dokonał zmiany polegającej na przeniesieniu 100 mln odbitek z arkuszy ciętych na drukarkę atramentową = 1 mln USD rocznych oszczędności na operacjach i robociźnie Wygeneruje ~400 tys. dolarów oszczędności rocznie dzięki transferowi offsetowo-cyfrowemu w zakresie konwersji formularzy Uzyskanie ogromnych oszczędności w zakresie operacji i robocizny Zwiększona wydajność w szczytowym okresie przetwarzania Szybkie wprowadzanie na rynek nowych firm, nawet w szczytowym okresie przetwarzania
Studium przypadku dotyczące wydawania książek: dowiedz się, jak firma Office Depot dodała drukarkę atramentową, aby zdobyć duży rynek edukacyjny w Teksasie.

Więcej pomysłów na ocenę atramentu można znaleźć w tym przewodniku:

"Zrozumienie całkowitego kosztu posiadania prasy atramentowej".

Autor

Radosław Nowak

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej