Dlaczego mikrostrony są ważnym narzędziem sprzedaży dla firm poligraficznych

Napisany przez Matthew Parker Konsultant branży poligraficznej Wyobraź sobie, że chcesz kupić nowy sprzęt hi-fi lub domowy system audio Na które zakupy jesteś bardziej skłonny się zdecydować? Czy udałbyś się do specjalistycznego sklepu z artykułami audio, gdzie możesz uzyskać kompetentną poradę i posłuchać różnych typów sprzętu? A może kupiłbyś system nagłośnienia w lokalnym supermarkecie? Jeśli naprawdę interesujesz się muzyką, są szanse, że pójdziesz do specjalistycznego sprzedawcy hi-fi. Prawdopodobnie zignorujesz ogólnego sprzedawcę detalicznego. Jest to lekcja, którą warto przemyśleć, jeśli chodzi o strony internetowe. Twoja strona nie może być wszystkim dla wszystkich ludzi Jeśli chcesz przyciągnąć wysoce segmentowane rynki docelowe (którzy zazwyczaj wydają więcej), musisz zapewnić im specjalistyczne środowisko. To będzie trudne do zrobienia z ogólnej strony internetowej firmy. Dlatego należy rozważyć ideę mikrowitryn. Co to jest mikro strona? Mikrowitryna to mała strona internetowa. Zazwyczaj, będzie miał tylko dwie lub trzy strony. Oznacza to, że może być skonfigurowany z minimalnych zasobów i kosztów. Mikrowitryny są często używane do przyciągnięcia uwagi mniejszych odbiorców i kierowania ich do większego lejka marketingowego. Mogą być również wykorzystywane do testowania określonych strategii sprzedażowych i marketingowych. Są one rzadko używane przez firmy poligraficzne. Mogą być jednak bardzo użytecznym zasobem sprzedażowym. Oto trzy powody, dla których firmy poligraficzne powinny rozważyć korzystanie z mikrostron. 1. Mikrostrony mogą być ukierunkowane na rynki niszowe Mikrowitryna będzie miała swój własny adres URL. Więc z odpowiednią nazwą domeny i właściwą treścią może być bardzo atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Klienci są często szukają pomysłów, które są bardzo specyficzne dla ich rynku. Więc są one bardziej prawdopodobne, aby odwiedzić mikro-strona, która jest skierowana do nich niż ogólnej stronie internetowej drukowania. Jest jeszcze jeden powód, dla którego będą one atrakcyjne dla potencjalnych klientów. 2. Mikrostrony są bardziej skoncentrowane na kliencie Typowa strona internetowa druku będzie musiała zawierać przynajmniej kilka informacji o firmie i maszynach. Mikrostrona nie musi mieć nic z tych rzeczy. Strona nie jest o Twojej firmie: jest o generowaniu szczegółów dla potencjalnych klientów. Dlatego ważne jest, aby upewnić się, że istnieje mechanizm do przechwytywania danych klientów. Zazwyczaj będzie to w formie pobierania przydatnych informacji. Kolejną zaletą tego rozwiązania jest to, że możesz teraz segregować potencjalnych klientów według ich zainteresowań. Można tworzyć marketing i sprzedaż, które są specjalnie skierowane do ich rynków i potrzeb. Fakt, że jesteś generowania potencjalnych klientów wskazuje również na inny powód, dlaczego mikrostrony są przydatne. 3. Mikrowitryny pozwalają na testowanie nowych propozycji sprzedaży Ponieważ założenie mikrostrony wymaga tak niewielkich zasobów, łatwo jest testować nowe pomysły. Możesz dokładnie sprawdzić, jak bardzo różni się reakcja na potencjalne produkty lub usługi dla konkretnych branż. Ponieważ generujesz konkretne potencjalne leady, jesteś w stanie bardzo łatwo zmierzyć sukces. Jeśli nie ma podjęcia na swój pomysł, zmarnowałeś bardzo mało. Oto trzy punkty działania, które pozwolą Ci rozpocząć pracę z własną mikro witryną:

    Zdecyduj się na sektorze rynku, gdzie czujesz, że masz duże szanse na zwiększenie swojej obecności Wybierz odpowiednią nazwę domeny. Porozmawiaj z klientami w tym sektorze, aby dowiedzieć się, co by szukać, gdyby były one dokonywania wyszukiwania w sieci dla swoich usług Zapoznaj swojego projektanta strony internetowej z jej strukturą, upewniając się, że istnieje jakiś sposób na przechwytywanie szczegółów ołowiu

Pamiętaj, że Twoja główna strona internetowa nie może oferować tej samej specjalistycznej atrakcyjności, co mikrostrona. Twoja witryna jest odpowiednikiem supermarketu. I pamiętaj, że jeśli chodzi o zakupy w supermarketach - większość ludzi wybiera ze względu na cenę. Uwaga redaktora: Ten post jest częścią większej serii na uzyskanie jak najwięcej z witryny internetowej:

    Dlaczego firmy poligraficzne muszą myśleć jak branża turystyczna, jeśli chodzi o strony internetowe Dlaczego wezwanie do zakupu na stronie internetowej może stracić zyski Dlaczego większość stron internetowych firm poligraficznych nie osiąga wyników - i co z tym zrobić Znaczenie wezwań do działania - zasada TIM Dlaczego mikrostrony są ważnym narzędziem sprzedaży dla firm poligraficznych

- Matthew Parker kupuje druki od ponad 20 lat. Miał ponad 1400 ofert sprzedaży od drukarni. Teraz wykorzystuje to doświadczenie, aby pomóc firmom poligraficznym nawiązać kontakt z klientami i sprzedawać druk z większym zyskiem. Dowiedz się więcej o Matthew na jego stronie internetowej. Pobierz jego e-book "Dziesięć typowych błędów w sprzedaży druku i co z nimi zrobić" za darmo tutaj.

Autor

Radosław Nowak

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej