Druk cyfrowy i... mój samochód? - Ocena inwestycji w druk cyfrowy...

Napisane przez Joel Basa, e-Marketing Manager w Xerox Corporation 188,500! Nie mam tu na myśli AMPV dla prasy cyfrowej... to liczba mil, jaką dziś rano przejechał mój samochód w drodze do pracy. Mój 10-letni samochód ekonomiczny nie miał żadnych poważnych problemów mechanicznych. Mam nadzieję, że mój samochód nadal będzie jeździł, ale rzeczywistość jest taka, że w końcu będę musiał kupić nowy. Zacząłem zadawać sobie pytanie: "Jakie są główne czynniki, które wpływają na dużą inwestycję?", taką jak samochód... lub jak w przypadku inwestycji w biznes druku cyfrowego? W przypadku samochodu, można szukać pojazdu, który przyciąga wzrok lub czegoś, co jest przyjemnością w prowadzeniu. Tego typu czynniki wywołują uśmiech na twarzy kierowcy i jego pasażerów. W przypadku firmy zajmującej się drukiem cyfrowym, można rozważyć podobne czynniki, jak zachwycić klienta. Może to być osiągnięte poprzez jakość obrazu prasy cyfrowej lub możliwość dodawania zmiennych informacji do zadania drukowania klienta. Wywołanie uśmiechu na twarzy klienta jest ważne dla wszystkich firm. Możliwość "zrobienia więcej" odnosi się zarówno do samochodu, jak i do firmy. Kupując samochód, można przewieźć więcej pasażerów lub lepiej panować nad pojazdem w śliskich warunkach. W przypadku druku cyfrowego firmy starają się "zrobić więcej" dla swoich klientów i zwiększyć liczbę aplikacji, które mogą im zaoferować. Na przykład, firma może chcieć poznać zastosowania w zakresie publikacji zdjęć lub opakowań cyfrowych. A co z rozwiązaniami dla marketingu 1:1? Koszt odgrywa rolę w każdej dużej inwestycji. W przypadku samochodu, rzeczywista cena zakupu jest jednym z aspektów, ale wydajność paliwowa jest kolejnym kluczowym czynnikiem, wraz z kosztami regularnej konserwacji. W przypadku druku cyfrowego, firmy szukają sposobów na obniżenie kosztów. Firma może przyjrzeć się inwestycjom w przepływ pracy w celu obniżenia kosztów poprzez bardziej efektywne działanie sklepu i usprawnienie operacji. Wykorzystanie pełnych możliwości oferty dotyczy zarówno samochodu, jak i druku cyfrowego. Zrozumienie, w jaki sposób system stereo w samochodzie może podłączyć odtwarzacz MP3 lub umożliwić prowadzenie rozmów telefonicznych bez użycia rąk, pozwala w pełni wykorzystać możliwości pojazdu. W przypadku druku cyfrowego, narzędzia rozwoju biznesu mogą otworzyć przed Tobą świat możliwości, które pomogą Ci rozwinąć Twoją firmę i wykorzystać w pełni możliwości Twoich obecnych inwestycji. Przyjrzenie się wszystkim tym różnym czynnikom jest ważne dla każdej działalności związanej z drukiem cyfrowym. Jakie są najważniejsze czynniki, gdy rozważasz inwestycje w swojej firmie zajmującej się drukiem cyfrowym? W jaki sposób czynniki te są zbieżne z głównymi celami biznesowymi na rok 2011?

Autor

Radosław Nowak

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej