Jak wybrać firmę drukarską

Jak każdy inny dostawca dla Twojej firmy, właściwa firma poligraficzna może zrobić całą różnicę. Wybór idealnej firmy poligraficznej zapewni Twojej firmie usługi niezbędne do poprawienia wewnętrznej i zewnętrznej atrakcyjności marketingowej, jednocześnie wzmacniając Twój wizerunek i zwiększając świadomość Twojej marki wśród konsumentów. 

Niestety, nie wszystkie firmy drukarskie są w stanie sprostać temu zadaniu. Solo Printing, krajowy, wielokrotnie nagradzany komercyjny dostawca usług drukarskich, ceni sobie obsługę klienta i najlepsze usługi drukarskie w każdej branży. 

Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu odpowiedniej dla siebie firmy, oto kilka wskazówek i rozważań, które należy wziąć pod uwagę.

1. Porównaj wszystkie koszty
Porównanie kosztów pomiędzy firmami jest istotnym aspektem przy wyborze właściwej firmy poligraficznej, ponieważ pozwala zaoszczędzić na kosztach i poprawić wyniki finansowe. Jednak tylko dlatego, że firma poligraficzna jest tańsza, nie oznacza, że jest najlepsza dla Ciebie. Jednym z najbardziej pomijanych aspektów jest koszt wysyłki lub dostawy, który jest jedną z ukrytych opłat firm poligraficznych. Podczas wyszukiwania cen, zawsze upewnij się, że znajdziesz te dane, aby uzyskać dokładną cenę całkowitą.

2. Spójrz na jakość pracy

Chociaż koszty są ważne, jakość pracy jest być może jeszcze bardziej integralna dla Twojej firmy. Jeśli płacisz mniej, ale jakość nie jest tam, to pokonuje cel, jakim jest znalezienie najtańszego dostawcy. Zapytanie o drukarkę, której używa firma, jest jednym ze sposobów na rozszyfrowanie jakości druku, wraz z przyjrzeniem się portfolio firmy. 

Drukarki tradycyjne i cyfrowe mają swoje wady i zalety, więc wiedza o tym, która z nich działa lepiej dla Ciebie, jest korzystna dla Twoich poszukiwań. 


3. Znajomość poziomu obsługi klienta
Wiedza o tym, jak wiele obsługi klienta otrzymasz od swojej firmy poligraficznej jest ważna, ponieważ nie wszystkie drukarnie mają ten sam kompleksowy poziom. Dowiedz się, czy istnieje kierownik ds. obsługi klienta, który specjalnie zajmuje się Twoim kontem i na czym polega jego opis pracy. Znajdując kogoś, komu ufasz, będziesz miał lepsze doświadczenia.

4. Weź pod uwagę doświadczenie i zaufanie 

Dzięki ponad trzydziestoletniemu doświadczeniu, zespół jest bardzo dobrze przygotowany do pracy w przemyśle poligraficznym. Oferujemy rozwiązania dostosowane do potrzeb marketingowych Twojej firmy, niezależnie od tego, czy chodzi o ekspansję, znajomość marki, czy budowanie silnych relacji z klientami. Oto kilka typowych branż, które obsługujemy: 

  • Motoryzacja 
  • Dental 
  • Edukacja 
  • Opieka zdrowotna 
  • Finansowy 
  • Nieruchomości 
  • Non-profit 
  • Obsługa gastronomiczna 
  • Obsługa domowa    

 

Autor

Radosław Nowak

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej