7 sposobów na wykorzystanie elevator pitch

Stopnie windowe są rzadko używane w windach Możesz być jednak zaskoczony tym, w jak wielu miejscach winda może Ci pomóc. Jest to droga do zainteresowania potencjalnych klientów Twoją osobą w wielu różnych sytuacjach. W moim ostatnim artykule wyjaśniłem, co to jest elevator pitch. Wyjaśniłem również, dlaczego elevator pitches są tak ważne w cyklu sprzedaży. Otrzymałeś wskazówki, jak stworzyć angażujący elevator pitch. Teraz nadszedł czas, aby spojrzeć na to, kiedy należy używać elevator pitch.

    Podczas wykonywania zimnych połączeń

Jeśli chcesz odbyć wartościową rozmowę z potencjalnym klientem, musisz natychmiast wzbudzić jego zainteresowanie. Dobry elevator pitch zaangażuje klienta. Sprawi, że będą chcieli dowiedzieć się więcej o Tobie i Twojej firmie. Powinien to być punkt wyjścia do znacznie dłuższej rozmowy.

    Na imprezach networkingowych

Na większości imprez networkingowych będziesz musiał przedstawić się wielu osobom. Będą oni również słyszeć od wielu innych networkerów. Właściwy elevator pitch sprawi, że zostaniesz zapamiętany bardziej niż inni ludzie. To zmaksymalizuje Twoje szanse na sukces w networkingu. (Jeśli chcesz osiągnąć najlepsze rezultaty w networkingu, zapoznaj się z naszą ostatnią serią blogów).

    Na spotkaniach

Jeśli spotykasz się z potencjalnym klientem, są szanse, że już z nim rozmawiałeś. Dlaczego więc powinieneś ponownie użyć swojego elevator pitch? Jest to świetny sposób, aby przypomnieć potencjalnemu klientowi, dlaczego zgodził się z Tobą spotkać. Możesz również użyć elevator pitch do sformułowania pytań, które będą budować rozmowę. Na przykład: "Jaka część tego wprowadzenia była tym, co zachęciło Pana/Panią do odbycia tego spotkania ze mną?".

    Jako część listów sprzedażowych i e-maili

Elevator pitches mogą stanowić bardzo skuteczne wstępy do listów sprzedażowych i e-maili. W rzeczywistości, z odrobiną dodatkowych sformułowań, mogą one stanowić pełny tekst krótkiego e-maila sprzedażowego. Pamiętaj, aby na końcu dodać wezwanie do działania.

    W broszurach

Możesz uważać, że elevator pitch jest trochę za krótki jak na broszurę. Zgadzam się z tym. Jednak główne przesłanie elevator pitch jest jednym z tych, które można rozwinąć, aby stworzyć przekonujące wprowadzenie do broszury. Resztę miejsca w broszurze można wykorzystać na rozwinięcie tego wstępnego przesłania.

    Na stronach internetowych

Strony główne witryn internetowych często nie robią wiele, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Rozważmy opracowanie dobrego elevator pitch jako podstawy dla tekstu na stronie głównej. Będzie to miało znacznie większy efekt niż zwykły nudny tekst o cechach i korzyściach firmy. Upewnij się, że masz bardziej kreatywną wizualizację niż zdjęcie prasy!

    Podczas ogólnej rozmowy

Często jestem pytany o to, czym się zajmuję. Zwykle używam mojego elevator pitch jako podstawy mojej odpowiedzi. To może stworzyć interesujące konwersacje, nawet jeśli jest to tylko sytuacja towarzyska. Dodatkowo, jest to świetny sposób na przećwiczenie i dopracowanie swojej prezentacji! Możesz być zaskoczony, jak często taka rozmowa może również prowadzić do biznesu. Ta lista pokazuje, jak wszechstronny może być elevator pitch. Nie jest to jednak w żadnym wypadku kompletna lista miejsc, w których można jej użyć. Gdzie jeszcze użyłbyś swojego elevator pitch?

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej