5 najważniejszych cech witryny B2B Web-to-Print Storefront

Ten post pierwotnie ukazał się na stronie XMPie. Za pozwoleniem publikujemy go ponownie tutaj. Jeśli nie posiadasz rozwiązania web-to-print (W2P), możesz stracić cenne możliwości biznesowe. W tym cyfrowym świecie wygoda jest kluczowa - a Web-to-Print Storefront może zapewnić wygodę i efektywność, której potrzebuje Twoja firma i której oczekują Twoi klienci. Witryny Web-to-print B2B wymagają jednak innych zestawów funkcji niż te skonfigurowane z myślą o możliwościach B2C. W tej dwuczęściowej serii przyjrzymy się, jakie zestawy funkcji są wymagane dla każdej opcji. W przestrzeni B2B, możesz stworzyć prywatny sklep internetowy dla pracowników swoich klientów biznesowych, aby mogli zamawiać produkty 24/7, aby wspierać ich codzienną działalność, od materiałów marketingowych po wizytówki, a także przetwarzać i realizować ich zamówienia w bardziej efektywny sposób. Oto 5 najważniejszych cech, których należy szukać w wybranym rozwiązaniu:

    Integracja z bieżącymi procesami biznesowymi

Twoja witryna Web-to-Print Storefront powinna łatwo integrować się z procesami biznesowymi, aby zapewnić, że nie ma czkawki w przepływie pracy. Jeśli cokolwiek, będzie prawdopodobnie usprawnić więcej niż kilka zadań ręcznych! Rozwiązanie powinno być w stanie bezproblemowo współpracować z Twoim systemem MIS i oferować szereg kluczowych funkcji, takich jak wielopoziomowe opcje zatwierdzania, jednokrotne uwierzytelnianie użytkownika, wgrywanie listy odbiorców, wysyłkę dzieloną oraz możliwość wystawiania rachunków za pomocą różnych metod, w tym kart kredytowych, zamówień zakupu i centrów budżetowych.

Klient XMPie, firma Hemlock, wykorzystała PersonalEffect StoreFlow Pro firmy XMPie do stworzenia sklepu B2B typu web-to-print z setkami produktów, wieloma punktami integracji z systemami firm trzecich oraz zaawansowaną obsługą kart kredytowych dla dużej kanadyjskiej firmy użyteczności publicznej. Możesz przeczytać studium przypadku tutaj.

    Łatwa konfiguracja i konserwacja

Tworzenie każdego sklepu nie powinno być kłopotliwe. Poszukaj rozwiązania, które posiada przyjazny użytkownikowi panel administracyjny, dzięki któremu łatwo skonfigurujesz i będziesz mógł zarządzać każdym sklepem. W XMPie StoreFlow przejdziesz przez kilka zakładek konfiguracyjnych, aby zdefiniować podstawowe informacje o sklepie, co pozwoli Ci szybko uruchomić sklep online. Stamtąd możesz zdefiniować parametry katalogów produktów i profili użytkowników.

    Dopasowanie do stylu marki

Branding jest wszystkim, a stworzenie znajomego doświadczenia e-commerce dla klientów jest kluczowe. Poszukaj możliwości, które pozwolą Ci kontrolować wygląd i działanie każdego sklepu, aby dopasować go do standardów marki. W ten sposób użytkownicy końcowi klienta będą czuli się bardziej komfortowo korzystając z portalu.

CTP Digital wykorzystało XMPie StoreFlow właśnie w tym celu. Zdobyła nowe projekty zarówno od obecnych, jak i nowych klientów, aby przetrwać w tej nowej erze dla dostawców usług druku. Byli w stanie udowodnić swoim klientom B2B, że CTP Digital jest dostawcą usług poligraficznych, do którego należy się zwracać w przypadku wszystkich rodzajów komunikacji drukowanej - a w szczególności, gdy marki potrzebują druku na żądanie.

    Możliwości VDP

Funkcje zmiennych danych, które oferują możliwość dostosowania produktu do każdego użytkownika końcowego, są niezbędne w każdym sklepie, nawet jeśli chodzi tylko o dostosowanie prostej wizytówki. Upewnij się, że Twój sklep Web-to-print może obsługiwać zarówno dokumenty statyczne, jak i zmienne, aby zapewnić szeroką gamę opcji drukowania. Upewnij się, że oferowane produkty są całkowicie zgodne z wytycznymi dotyczącymi marki, na przykład poprzez użycie właściwych kolorów Pantone. Sprawdź, czy w ramach jednego dokumentu można używać zarówno stron zmiennych, jak i statycznych, dzięki czemu możesz oferować bogaty zestaw produktów, od ulotek i broszur po broszury i wiele innych.

Dowiedz się, jak THP Creative Group przekształciła swoją działalność, zmieniając strategię na dostarczanie firmom witryn B2B Web-to-print do zamawiania produktów zmiennych.

    Skalowalność

Każdy system Web-to-print jest inny i możliwość skalowania funkcjonalności w oparciu o obecne i przyszłe potrzeby jest bardzo ważna. Dwa lata później możesz potrzebować zwiększyć możliwości, aby pomóc sobie i swoim klientom biznesowym sprostać rosnącym wymaganiom, dlatego skalowalne rozwiązanie jest kluczowe.

Klient XMPie, Ditto Documents, podjął inicjatywę znalezienia rozwiązania dla problemów, o których istnieniu klienci B2B nawet nie wiedzieli. Ponieważ StoreFlow jest częścią platformy XMPie, Ditto Documents mogło zaoferować swoim klientom gotowe rozwiązania web-to-print, dopasowane do każdego konkretnego wyzwania biznesowego.

Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach XMPie w zakresie Web-to-print B2B? Napisz do nas poniżej!

Autor

Michał Szumlański

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej