Najlepszy z Najlepszych 2011 Reflektor: Bliższe spojrzenie na MyPicTales

Napisała Prathibha Polapragada, prezes i właścicielka MyPicTales Przedmowa napisana przez Billa Michaela Niedawno minął termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu Xerox Best-of-the-Best 2011, a my byliśmy bardzo zajęci zbieraniem i przygotowywaniem wszystkich wyjątkowych zgłoszeń do oceny. Zrobiłem to zdjęcie, aby pokazać, jak wielu naszych Partnerów Premier zgłosiło swoje wyjątkowe prace... jest to przesyłka warta jednego dnia (UPS i FedEx są teraz dla mnie jak pierwsi znajomi!).

W miarę jak w nadchodzących miesiącach będziemy przygotowywać się do wyłonienia zwycięzców na rok 2011, chciałbym skorzystać z ostatniej okazji, aby wspomnieć o firmie, która wywarła pozytywne wrażenie na naszych jurorach w 2010 roku. MyPicTales, firma zajmująca się publikacją książek fotograficznych online, zgłosiła portfolio swojego klienta do zeszłorocznego konkursu Best-of-the-Best dzięki współpracy z ColorCentric. Praca zawierała bogate i oszałamiające abstrakcyjne obrazy produktów kosmetycznych, które musiały być wykonane w najwyższej jakości. Dzięki silnej współpracy z ColorCentric i zaufaniu do Xerox iGen, MyPicTales wiedziało, że może przekroczyć oczekiwania swojego klienta i dostarczyć najwyższej klasy fotoksiążkę.

Fotograf był nie tylko zachwycony, ale praca ta pozwoliła MyPicTales i ColorCentric zdobyć uznanie jako zwycięzcy konkursu Best-of-the-Best 2010 w kategorii Photo Publishing. Ostatnio miałem okazję porozmawiać z Prathibha Polapragada, prezesem i właścicielem MyPicTales. Xerox: Proszę podać czytelnikom kilka informacji na temat MyPicTales. Co chciałabyś, abyśmy o Tobie wiedzieli? Prathibha Polapragada (PP): Jako najmłodsza z siedmiorga dzieci, zawsze miałam w sobie ducha innowatora / buntownika / ryzykanta. Moim celem było posiadanie własnego biznesu przed ukończeniem 30 roku życia. Zawsze byłam zapaloną miłośniczką tradycyjnego scrapbookingu. I kiedy rozglądałam się za sposobem na przejście na scrapbooking cyfrowy, nie znalazłam wtedy zbyt wiele rozwiązań w kwestii procesu twórczego czy drukowania moich digi layoutów. Zbudowałam więc produkt i usługę, aby rozwiązać swoje własne problemy i miałam szczęście, że udało mi się zdobyć lojalność i czerpać zyski z tego przedsięwzięcia, tak że nasi klienci wciąż do nas wracali. W dzisiejszym świecie, okazja jest prawie wszędzie, jeśli można skupić się na coraz to prawo. Dzięki internetowi można założyć firmę, która kręci się wokół hobby lub pasji i zrobić z tego udany biznes. MyPicTales od dwóch lat z rzędu znajduje się w pierwszej trójce wydawców zdjęć w USA na rynku scrapbookingowym. Mamy nadzieję, że wkrótce staniemy się numerem jeden zarówno w segmencie wydawnictw fotograficznych, jak i scrapbookingu. Xerox: Twoja praca zdobyła nagrodę w konkursie Best-of-the-Best w zeszłym roku. Co sprawiło, że zdecydowaliście się wziąć udział w tym programie? PP: Jako start-up ciągle szukamy rozgłosu. Im więcej ludzi o nas wie, tym więcej biznesu dostajemy. A kiedy firma zdobywa nagrodę, pozytywna uwaga i prasa, która generuje się w związku z takim wydarzeniem, może pomóc na kilka sposobów. A) Jest to świadectwo wyższości naszych produktów i usług B) Jest to pieczęć aprobaty od liderów branży C) Nasi klienci mogą teraz kupować nie tylko produkty, ale "Nagrodzone" produkty, co jest ogromnym czynnikiem eliminującym konkurencję. Xerox: W jaki sposób zdobycie tej nagrody wpłynęło na działalność firmy? PP: Teraz mamy nagradzane produkty. Klienci patrzą na tak istotne informacje przed podjęciem decyzji o zakupie. Odnotowaliśmy wzrost obrotów. Coraz więcej klientów jest skłonnych wydać więcej, aby mieć naszą markę. Pomogło nam to również w pozyskaniu kapitału podczas naszej pierwszej rundy finansowania. Łatwo jest sprzedać swoją koncepcję, gdy jest ona gustownie upiększona. Xerox: W jaki sposób wykorzystaliście swój sukces w programie Best-of-the-Best jako punkt sprzedaży dla waszej firmy? PP: Zebraliśmy więcej kapitału na finansowanie naszych programów. Nagroda jest widoczna na naszej stronie internetowej, w komunikacji i kampaniach marketingowych. Jesteśmy w stanie współpracować z innymi najlepszymi dostawcami, ponieważ teraz czynnik zaufania jest wysoki.

Autor

Michał Szumlański

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej