Drukowane materiały marketingowe

Materiały marketingowe
5 Najpopularniejsze drukowane materiały marketingowe
Drukowane materiały marketingowe nie są martwe. I podczas gdy my zajmujemy się tym tematem, nie są to też staromodne, zjedzone przez mole relikwie. Pozostają one jednymi z najbardziej efektywnych materiałów marketingowych na świecie. Jak skuteczne są te materiały? Direct mail szczyci się 10 do 30 razy większą odpowiedzią niż porównywalne materiały cyfrowe, takie jak wybuchy poczty elektronicznej.

Jeśli chodzi o drukowane materiały marketingowe, nadszedł czas, aby dać im drugą szansę. Przeczytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o drukowanych materiałach marketingowych i jak mogą one ożywić Twoje działania marketingowe.

Drukowane zabezpieczenie marketingowe
Drukowane materiały marketingowe pozostają niezwykle skuteczne, czasem bardziej niż alternatywy cyfrowe. Konsumenci zgłaszają, że czują się przytłoczeni niechcianymi mailami marketingowymi i innymi treściami cyfrowymi. Wiadomości te wypełniają ich skrzynki odbiorcze, czyniąc je mniej podatnymi na marketing cyfrowy. Nic więc dziwnego, że ci sami konsumenci okazują się bardziej otwarci na pocztę bezpośrednią dostarczaną za pośrednictwem znacznie mniej nasyconego kanału.

Które rodzaje drukowanych materiałów marketingowych są najbardziej efektywne, jeśli chodzi o generowanie i konwersję leadów? Spójrzmy na pięć naszych ulubionych materiałów reklamowych:

1. Broszury
Jak wszystkie media drukowane, broszury mają poważną siłę przebicia. Co więcej, Twój zespół sprzedaży podziękuje Ci za ich wydrukowanie. Dają one ludziom coś, czego mogą się trzymać, dzięki czemu Twoje produkty i usługi pozostają na topie.

2. Infografie
Podczas gdy dzielenie się infografiką w sieci jest wściekłością, nie poprzestawaj na tym. Po wydrukowaniu, infografiki mogą okazać się atrakcyjne i bardzo wciągające. Możesz wykorzystać je jako plakaty lub rozesłać je do potencjalnych klientów po dużych wyprzedażach.

3. Wizytówki
Podczas gdy w ostatnich latach niektóre formy materiałów drukowanych są coraz rzadziej używane, wizytówki nadal stanowią silną konkurencję. Doskonale nadają się do tworzenia sieci i wymiany informacji, a teraz masz więcej możliwości projektowania niż kiedykolwiek wcześniej.

4. Instrukcje
Drukowane instrukcje nadal okazują się dużo łatwiejsze w użyciu dla ludzi. Nie musisz się martwić o przewijanie tabletu lub innego urządzenia elektronicznego i ciągłe odblokowywanie ekranu. Dodatkowo, masz wolne ręce do wykonania zadania.

5. One-sheeters
W odróżnieniu od broszury, która zawiera przegląd tego, co robi Państwa firma, jeden arkusz skupia się na jednej usłudze lub produkcie, który Państwo oferują. Jednak jeden arkusz jest tak samo przydatny dla Twojego zespołu sprzedaży jak broszura. Dowiedz się więcej o tym, jak poprawić wygląd i zwiększyć sprzedaż.

Druk i marketing: Piękna Przyjaźń
Pomimo epoki cyfrowej, materiały drukowane pozostają zakorzenioną częścią ludzkiego doświadczenia. Od tysiącleci piszemy i drukujemy na papierze, a czytanie z kartki pozostaje satysfakcjonującym, dotykowym doświadczeniem. Jest to również doświadczenie z zachowaniem siły. Dlatego wielu ludzi nadal wybiera książki i czasopisma zamiast Kindles i Nooks. Dlatego też ludzie nadal ręcznie robią notatki na spotkaniach i rozdają materiały informacyjne podczas prezentacji.

Podczas gdy dzisiejszy przeciętny Amerykanin widzi miliony rzeczy każdego dnia na swoich ekranach, ma do czynienia ze znacznie mniej drukowanymi zabezpieczeniami. W rezultacie, broszura lub ulotka, którą klienci mogą trzymać "czuje się" bardziej wartościowa i wyjątkowa.

Materiały marketingowe

Dlaczego potrzebujesz drukowanych materiałów marketingowych
Wydrukowane materiały marketingowe pokazują tym, którzy cię otaczają, że zrobiłeś dodatkowy krok, jeśli chodzi o tworzenie trwałego wrażenia. Poświęciłeś czas i wysiłek na profesjonalną prezentację i zostawiasz ten obraz za sobą. W rzeczywistości, marketingowcy nazywają materiały drukowane "pozostawieniem za sobą". To "zostawienie za sobą" nie tylko pomaga Ci być na bieżąco z potencjalnymi klientami, ale także przedłuża Twoją obecność.

Ważne jest, aby przed zamówieniem materiałów drukowanych wykonać określone kroki. Kroki te polegają na doborze odpowiednich kolorów, upewnieniu się, że strony publikacji mają właściwy rozmiar i wybraniu odpowiedniej czcionki. Kroki te są niezbędne, aby upewnić się, że materiały drukowane wychodzą wyglądając dokładnie tak, jak chcesz.

Wcześnie wybierz swój model kolorowy:
Zanim Ty i Twoja drukarka poświęcicie czas na projektowanie publikacji, ważne jest, aby zdecydować, czy chcecie Państwo wydrukować swoją publikację w kolorze. Jeśli zdecydujesz się na drukowanie przy użyciu wysokiej jakości cyfrowej drukarki kolorowej, nie musisz się martwić o kolor. Jeśli jednak zdecydują się Państwo na drukowanie swojej publikacji na drukarce offsetowej, będą Państwo mieli do wyboru kilka opcji kolorystycznych.

Upewnij się, że Twoje strony publikacji mają właściwy rozmiar:
Zanim stworzysz publikację, którą potrzebujesz wydrukować, najlepiej jest zdecydować, jaki rozmiar ma być gotowy produkt; skonsultuj się w tym celu z komercyjnym serwisem druku.

Unikaj używania syntetycznych stylów czcionek:
Style pisma są zwykle projektowane z użyciem różnych czcionek, aby reprezentować różnice w kroju pisma. Większość drukarek biurkowych produkuje te syntetyczne style czcionek zgodnie z oczekiwaniami, ale wysokiej klasy urządzenia drukujące, takie jak urządzenia do ustawiania obrazu, nie produkują ich. Upewnij się, że nie masz syntetycznych stylów czcionki w swojej publikacji po przekazaniu go do drukarki komercyjnej.

 

 

Autor

Radosław Nowak

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej