Best-of-the-Best 2011 Spotlight: Bliższe spojrzenie na MBA Group Ltd.

Napisane przez Grahama Smitha, Kierownika Marketingu, MBA Group Ltd. Przedmowa napisana przez Billa Michaela Kontynuując naszą tendencję do przedstawiania dogłębnego spojrzenia na zwycięzcę konkursu Xerox Best-of-the-Best, miałem ostatnio okazję porozmawiać z Grahamem Smithem, Marketing Managerem MBA Group Ltd., który posiada trzy dedykowane zakłady w całej Wielkiej Brytanii. Posiadając trzy wyspecjalizowane zakłady w Wielkiej Brytanii, MBA Group zapewnia w pełni zintegrowane rozwiązania w zakresie druku dla komunikacji transakcyjnej, bezpośredniej i multimedialnej. Ich nagrodzona w 2010 roku publikacja Variable Content Publication była prezentowana na naszym blogu w zeszłym roku i stanowiła zgłoszenie, na które składała się nie tylko olśniewająca jakość, ale również niezwykła historia. Współpracując z londyńskim magazynem Print Media Management, MBA Group stworzyła w 100% zmienny magazyn w celu zwiększenia przychodów publikacji, pomimo mniejszych budżetów reklamowych. Dzięki drukarce Xerox® 980 Color Continuous Feed Printer, XMPie i Xerox® FreeFlow Process Manager, każdy z 12,400 czytelników otrzymał spersonalizowaną treść. To ukierunkowane podejście reklamowe wygenerowało 256 procent więcej leadów i pomogło firmie MBA zdobyć nagrodę Best-of-the-Best. Graham Smith poświęcił trochę czasu, aby porozmawiać z MBA Group Ltd., przyjrzeć się z bliska ich niedawnemu sukcesowi w konkursie Best-of-the-Best, jak również zdradzić, co planują zgłosić do tegorocznego konkursu! Xerox: Proszę podać mi kilka podstawowych informacji na temat Państwa firmy. Co chcielibyście, aby czytelnicy o Was wiedzieli? Graham Smith (GS): MBA rozpoczęła działalność w 1984 roku jako lettershop obsługujący branżę direct mail. Obecnie staliśmy się wielokanałową firmą komunikacyjną, oferującą szeroki zakres usług, od druku litowego i cyfrowego, po przesyłki bezpośrednie i transakcyjne oraz marketing cyfrowy. To właśnie połączenie poczty z marketingiem cyfrowym okazuje się najbardziej ekscytujące, a niektórzy menedżerowie marketingu osiągają 60% poprawę ROI dzięki koordynacji kampanii online i offline. Komunikacja wielokanałowa to zdecydowanie droga naprzód dla branży poligraficznej, nasi klienci dostrzegli rezultaty druku zmiennych danych połączonego z marketingiem cyfrowym i poszukują jednego źródła dostaw. Chcą dostarczać jedną kopię swojej bazy danych klientów i polegają na nas, aby przekazać wiadomość w formie elektronicznej lub papierowej. Xerox: W jaki sposób zdobycie nagrody w konkursie Best-of-the-Best wpłynęło na Państwa działalność? GS: Nagrody są bardzo ważne w każdej branży, ponieważ są one bezstronnym uznaniem dobrze wykonanej pracy. Można oczekiwać, że powiemy, że jesteśmy najlepsi w swojej dziedzinie, ale kiedy ktoś inny mówi, że jesteśmy, to znaczy to o wiele więcej. W nagrodzie Best-of-the-Best spodobało nam się to, że jest międzynarodowa i przyznawana przez organ, który jest uznanym ekspertem w dziedzinie druku cyfrowego. Możliwość przygotowania studium przypadku z prestiżową nagrodą daje naszym kierownikom sprzedaży ogromny zastrzyk energii. Czują się dumni, że są częścią nagradzanego zespołu. Można to usłyszeć w tonie ich głosu, gdy rozmawiają z obecnymi i potencjalnymi klientami o nagrodzie. Ponadto, wiele przetargów ma teraz sekcję w dokumencie, aby wymienić honory branży. Możliwość wyszczególnienia aktualnych nagród pokazuje, że produkujemy innowacyjne, wysokiej jakości prace i jesteśmy w pełni zaangażowani w rynek. Xerox: Jak wykorzystaliście swój sukces w programie jako punkt sprzedaży dla waszej firmy? GS: Jednym z najlepszych narzędzi sprzedaży, jakie posiadamy, są przygotowywane przez nas Case Studies. Potencjalni klienci zawsze chętnie czytają o tym, jak pomogliśmy innym klientom, szczególnie jeśli działają w tej samej branży. Studium przypadku opatrzone godłem nagrody jest bardzo przekonującym narzędziem marketingowym. Nagroda stanowi również część prezentacji Powerpoint, którą przedstawiamy wszystkim nowym i potencjalnym klientom, a także ponownie edytujemy nasze korporacyjne wideo, aby uwzględnić w nim nagrodę. Xerox: Jakie ma Pan rady dla kolegów z Premier Partners, którzy chcą aktywnie zaangażować się w program w tym roku? Powiedziałbym, aby dać sobie czas na przygotowanie zgłoszenia. Nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę. Jeśli to możliwe, dokończ zgłoszenie i zostaw je. Kiedy przeczytasz go ponownie kilka dni później, spróbuj wyobrazić sobie, że jesteś sędzią, który nie wie nic o projekcie - będziesz zaskoczony zmianami, jakie wprowadzisz. Jeśli to możliwe, zawsze podpieraj swoje zgłoszenie faktami, liczbami i wykresami. Są one bardzo przekonujące. Mów jasno o korzyściach płynących z projektu i postaraj się o referencje od klienta. Wreszcie, nie zakładaj, że nigdy nie wygrasz. Słyszałem, jak wiele firm poligraficznych mówiło, że nie zgłasza swoich prac, bo "nigdy nic nie wygrywamy".

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej