Otwierając kurtynę "pierwszej prawdziwej białej księgi" w Wielkiej Brytanii

Różnice zdań na temat tego, co czyni z obiektu prawdziwą białą księgę, są w zasadzie niczym więcej niż dyskusją akademicką. Ale dla firmy Capita jest to kwestia o istotnym znaczeniu biznesowym. Craig Hall, dyrektor zarządzający działu Document & Information Services w brytyjskiej firmie Capita, będącej liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych, otrzymał zlecenie na przeniesienie dużej ilości zleconego na zewnątrz druku transakcyjnego z powrotem do firmy. Aby sprostać temu zadaniu, musiał zbudować nowy zakład produkcyjny. I chciał, aby był to wysokowydajny zakład produkujący papier biały, w którym papier biały jest podawany do prasy atramentowej, a pełnokolorowe, kompletne przesyłki pocztowe są gotowe do wysłania, eliminując papier firmowy, koperty i związane z nimi magazyny, co pozwala zaoszczędzić pieniądze i zwiększyć wydajność. [youtube]https://youtu.be/47UmbXvZ56w[/youtube] Co takiego ma fabryka papieru białego firmy Capita, czego nie mają inni? Zostało to ujawnione podczas niedawnej półdniowej imprezy otwartej w firmie Capita, zorganizowanej wspólnie z firmą Xerox, zatytułowanej "Seeing is Believing-How to Build a Plain Paper Factory from the Ground Up". W spotkaniu wzięło udział 40 osób wraz z kluczowymi partnerami, którzy wspólnie opracowali rozwiązanie firmy Capita. Hall przewodniczył prezentacji, w której uczestniczyli również konsultant Neil Falconer i starszy wiceprezes Xerox Eric Bouet. Xerox zarządzał projektem i wdrożeniem rozwiązania, współpracując ze wszystkimi firmami partnerskimi w celu zintegrowania ich komponentów i osiągnięcia gotowości do pracy wkrótce po dostarczeniu sprzętu. Kluczowym czynnikiem różnicującym jest stopień, w jakim sklep jest "odporny na przyszłość". Firma Capita uniknęła oprogramowania, które wiązałoby firmę zbyt mocno z jednym producentem - potencjalnie hamując przyszłe zmiany - poprzez zakup systemów i sprzętu "najlepszej klasy". Dwie atramentowe maszyny drukujące Xerox Impika - Xerox Impika Evolution i Xerox Impika Reference - zostały zakupione w przekonaniu Halla, że wizja przyszłości Xerox uzupełnia jego własną. Budując przyszłe produkty w oparciu o tę samą obudowę z możliwością rozbudowy, Xerox Impika potencjalnie umożliwia firmie Capita dodawanie prędkości, nowych głowic atramentowych i atramentów oraz innych ulepszeń. "Wiele sklepów ma przepływ pracy na białym papierze na froncie" - mówi Hall. "Ale ich wydajność spada na zapleczu". Nie jest tak w firmie Capita, gdzie maszyna CMC do pakowania papieru wytwarza koperty z okienkami z papieru zadrukowanego przez maszyny atramentowe Xerox Impika. Wydajność białego papieru jest zachowana, a druk atramentowy umożliwia pełną personalizację w dowolnym miejscu koperty, dodając wartość za pomocą komunikatów, które mogą zachęcić odbiorcę do natychmiastowego otwarcia i opłacenia faktury, zamiast wyrzucenia jej na stertę poczty. Nawet koperta zwrotna (BRE) dołączana do przesyłki jest drukowana indywidualnie dla każdego klienta, co umożliwia lepsze śledzenie przesyłek zwrotnych. Kolejny wyróżnik: Sklep Capity jest zautomatyzowany nie tylko w zakresie produkcji, ale również w zakresie zapewnienia bardzo szczegółowej kontroli audytowej, niezbędnej do osiągnięcia i wykazania zgodności z przepisami i zarządzaniem. Każde zadanie wyprodukowane przez warsztat jest śledzone w czasie rzeczywistym aż do poziomu strony i można je wywołać za pomocą kilku kliknięć w interfejsie klienta firmy Capita, który nakłada się na system zarządzania Ironsides. System ten może również dostarczać natychmiastowych, proaktywnych ostrzeżeń przy pierwszych oznakach, że coś idzie nie tak, aby utrzymać najwyższą wydajność. "Czy istnieje dobry zwrot z inwestycji?" zapytano Halla. "Tak," odpowiedział, "Zaczynamy wchodzić również na rynek komercyjny. W ciągu trzech lat Capita chce, aby nasza działalność tutaj była trzykrotnie większa i właśnie w tym kierunku zmierzamy". Capita nadal poszukuje sposobów, aby przynieść wartość swoim klientom. W najbliższej przyszłości mają nadzieję odegrać rolę w ułatwieniu interakcji z drukowanymi dokumentami transakcyjnymi za pomocą dzisiejszych platform komunikacyjnych. Hall zademonstrował opracowywaną aplikację wykorzystującą rzeczywistość rozszerzoną, która pozwala użytkownikom na wykonywanie takich zadań, jak automatyczne przesyłanie odczytów liczników gazu i energii elektrycznej. "Jesteśmy na niezwykle zmieniającym się rynku" - powiedział Hall. "Trzeba iść naprzód i ciągle stawiać sobie nowe wyzwania, aby nie stracić na znaczeniu".

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej