Patrick Frehtenbaum* stworzył ten artykuł, w którym podkreśla kilka strategii, jak sprawić, by Twoje treści stały się wirusowe. Ciesz się!
Kiedy treść staje się wirusowa, może uzyskać nawet milion wyświetleń. To bardzo dużo ludzi patrzących na jeden kawałek mediów. Możesz wierzyć, że nic nie jest zrobione z niczego, i że jest to przypadkowe, co treść idzie wirusowe. Jednak tak nie jest.
przekaz sponsorowany
Aby stworzyć dzieło, które ma szansę stać się viralem, stosuje się pewne strategie. Jeśli chcesz zwrócić większą uwagę na pracę, którą opublikowałeś w internecie, oto kilka strategii, których możesz użyć, aby pomóc swoim treściom przejść wirusowo.
1. Przekaż wiadomość swoim czytelnikom jako pierwszy.
Korzystając z kanałów RSS oraz Google News & Alerts, możesz jako pierwszy usłyszeć o danej historii. Wymaga to dużo czasu i cierpliwości, aby znaleźć historię, na temat której masz opinię, jak również być pierwszym, który ją omówi. Napisz na temat swojej osobistej opinii o kawałku i bądź pierwszym, który się nią podzieli. Z czasem, twoi czytelnicy przyjdą polegać na swoim blogu jako miejsce, aby przejść do usłyszeć o wiadomości pierwszy, i będzie rozprzestrzeniać słowo o nim do swoich przyjaciół.
2. Bądź kreatywny. Używaj humoru. Bądź unikalny.
Każdy może pisać artykuły informacyjne, ale trzeba trochę kreatywności, aby uczynić je zabawne, ciekawe i niepowtarzalne. Ludzie są bardziej przyciągani do humoru, ponieważ sprawia on, że cokolwiek czytają, jest o wiele bardziej pamiętne. Świetnym przykładem może być The Oatmeal, który wykorzystuje ilustracje do opowiadania zabawnych historii. Poprzez umieszczenie unikalnego spin na to, co piszesz, więcej ludzi będzie przyciągać do swojej pracy i są bardziej prawdopodobne, aby podzielić się nim z innymi czytelnikami.
3. Poznaj swoich odwiedzających i wiedz, kiedy pisać posty.
Spójrz na statystyki swojego bloga i określ, kiedy są godziny szczytu odwiedzających. Dzięki temu wiesz, kiedy Twój blog jest najczęściej odwiedzany. Ustaw harmonogram tak, że jesteś delegowania w tych godzinach szczytowych.
wiadomość sponsorowana
4. Wejdź w interakcję ze swoimi czytelnikami.
Powinieneś starać się jak najczęściej nie oddzielać się od swojego bloga. Czytelnicy chcą wiedzieć, że zależy Ci na osobach czytających Twojego bloga. Odpowiadaj na komentarze lub podkreślaj pewne komentarze w przyszłych wpisach na blogu. W ten sposób Twoi czytelnicy będą mieli świadomość, że rzeczywiście zwracasz uwagę na to, co mówią.
5. Bądź na bieżąco.
Tworzenie pracy nie odbywa się w próżni. Będziesz musiał czytać inne blogi, aby być na bieżąco, aby wiedzieć, co jest aktualne w wiadomościach. Przeglądaj posty innych blogerów i zostawiaj komentarze. Bądź szczery w swoich opiniach, nie będąc przy tym zapalnym.
6. Dowiedz się, co ludzie faktycznie lubią i szukają.
Używaj konkretnych słów kluczowych w swoich wyszukiwaniach internetowych, aby określić, co jest na szczycie list wyszukiwania ludzi. Identyfikując, jakie typy treści są popularne, będziesz świadomy tego, o czym powinieneś pisać.
7. Bądź aktywny w mediach społecznościowych.
Jedynym sposobem, w jaki twoje informacje zostaną rozprzestrzenione do reszty ludzi, jest to, że jesteś aktywny z tym, jak są one rozpowszechniane. Media społecznościowe znacznie ułatwiły ludziom dzielenie się linkami z innymi ludźmi, za pomocą prostego kliknięcia przycisku. Uczestniczenie poprzez te media społecznościowe pomoże zwrócić większą uwagę na informacje, które publikujesz w Internecie.
8. Dowiedz się, które portale społecznościowe działają najlepiej dla Ciebie.
wiadomość sponsorowana
Jest kilka, z których możesz skorzystać, takich jak Twitter, StumbleUpon, Digg, Facebook, LinkedIn, Pinterest i del.icio.us. Sprawdź swoją analitykę i zobacz, skąd pochodzi Twój ruch. Poprawiaj swoje słabości i wykorzystuj mocne strony. Umieszczając przyciski na swoich artykułach, możesz dowiedzieć się, które z nich przynoszą Ci najwięcej ruchu i na tych możesz się skupić.
9. Podawaj linki do starszych postów na końcu swoich artykułów.
Jest to szczególnie przydatne, jeśli artykuły są ze sobą powiązane lub są częścią serii, która pomaga rozwiązać problemy Twoich czytelników. To sprawi, że Twój blog będzie wydawał się bardziej kompletny, i sprawi, że czytelnicy będą mogli łatwiej znaleźć podobne artykuły, zamiast przeszukiwać archiwum Twoich postów.
10. Wejdź w interakcję ze swoimi czytelnikami. Spraw, aby czuli się docenieni.
Przeprowadzaj ankiety lub sondaże, w których Twoi czytelnicy mogą brać udział i określać, co jest publikowane na Twoim blogu. Można również trzymać zawartość i dać nagrody dla tych, którzy pozostawiają pewną liczbę komentarzy, lub jest nth osoba zostawić komentarz w swoim blogu. Alternatywnie, można mieć losowanie nazwy tych, którzy zostawiają komentarze na pewnym artykule. Czytelnicy chcą wypełnić jak ich uwagi do swojego bloga jest doceniane, a to może być jeden z najlepszych sposobów, aby to zrobić.
11. (Bonus!) Uczyń swój artykuł i cały blog wartościowym.
Chcesz stworzyć zasób, że czytelnicy mogą korzystać z wszelkich problemów, które mają. Zapewnij przydatne wskazówki, strategie rozwiązywania problemów i linki do innych wspaniałych zasobów, które mogą wykorzystać, aby odkryć więcej o jakimkolwiek problemie, który mają. Pomoże to Twoim czytelnikom zaoszczędzić wiele czasu na przekopywaniu się przez ogromną liczbę stron internetowych w celu znalezienia tego, czego szukają.
Słowo końcowe
Posiadanie treści go viral może być korzystne do przynoszenia więcej ruchu do swojego bloga i garnering więcej uwagi do tego, co publikujesz. Jednak należy pamiętać, że oznacza to, że jest więcej oczu na swoim blogu, a to może spowodować, że zostaniesz poddany głębszej analizie. Nie pozwól, aby jakiekolwiek negatywne światło odwróciło Twoją uwagę od tego, co lubisz robić, tak długo, jak inni ludzie również cieszą się tym, co umieszczasz na swoim blogu.
Więcej Blogowanie / Content Tips & Tricks:
- 7 Secrets You MUST Know To Give Your Blog The Edge
- Ultimate List of Blog Heading Templates & Titles for Blogging
- Jak zdobyć sponsorów dla konkursów i akcji promocyjnych
- Jedna szybka wskazówka dotycząca copywritingu, aby zdobyć więcej subskrybentów
*Patrick Frehtenbaum jest założycielem i dyrektorem generalnym writemypapers.org. Możesz się z nim skontaktować na jego profilu Google+.
Autor
Patryk Wieczorek
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]