Jak wszyscy wiemy, rok 2020 był odpowiedzialny za znaczną ilość nieuchronnych problemów w całym przemyśle poligraficznym i na rynku poligraficznym. Problemy spowodowane poważnym spowolnieniem gospodarczym wywołanym przez COVID-19.
Od małych drukarni do komercyjnych firm poligraficznych, setki zostały zmuszone do zamknięcia swoich drzwi. Tylko nieliczni gracze z branży dokonali w tym czasie dalszych postępów, a Solo Printing ma szczęście być jednym z nich.
Patrząc na nowy rok i umieszczając rok 2020 w naszych lusterkach wstecznych, mamy nadzieję, że branża powróci na ścieżkę w 2021 roku.
Pomimo pogorszenia koniunktury w minionym roku, branża poligraficzna nadal oczekuje wzrostu trendów, ponieważ zarówno małe firmy, jak i duże firmy pracują nad remarketingiem swoich marek i odzyskaniem uwagi klientów.
Dla komercyjnych firm poligraficznych, takich jak Solo Printing, konkurencja jest wysoka i ważne jest, aby pozostać postępowym w obsłudze i postępie technologicznym w celu zaoferowania najwyższej jakości produktów dla naszej bazy klientów.
Przyjrzyjmy się niektórym trendom w przemyśle poligraficznym, które mają się rozwinąć w 2021 roku.
MOŻLIWOŚCI W 2021 R.
Zgodnie z raportem Printing Global Market Report 2020-30: Covid 19 Impact and Recovery, Ameryka Północna stanowi 30% światowego rynku poligraficznego, co czyni ją drugim co do wielkości regionem spośród Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Południowej w 2020 roku.
W sprawozdaniu stwierdza się, że na całym światowym rynku druku wzrasta wykorzystanie cyfrowego druku atramentowego. Wynika to z jego wydajności i szybkości druku w porównaniu z tradycyjnymi drukarkami, takimi jak web offset i arkusze.
Według Business Optimizer, "wysiłki w zakresie digitalizacji są kontynuowane w celu doskonalenia personalizacji".
W nowej erze Digital Printing, nasz zespół ekspertów zapewnia, że obszar ten szybko rozwija się na całym rynku w 2021 roku, podobnie jak Solo Printing. Wykorzystując najnowszą technologię cyfrową, nasz dział Digital Printing oferuje ten spersonalizowany dotyk przy jednoczesnym zapewnieniu opłacalnej i szybkiej obsługi w zakresie druku.
Kampanie Direct Mail Marketing
Direct mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego. Firma lub przedsiębiorstwo ma swoje zabezpieczenie kampanii marketingowej fizycznie wysłane na wybraną przez siebie listę adresową. Zazwyczaj obejmuje to ich obecnych klientów lub potencjalnych docelowych konsumentów. Dostarczenie ich odbiorcom konkretnej zachęty pozwala im na skuteczne wprowadzenie na rynek ich firmy i zwiększenie świadomości ich marki.
Zabezpieczenie marketingu direct mail marketing obejmuje karty pocztowe, self mailery, mailery wymiarowe, letter mailery, podwójne mailery, katalogi, plastikowe mailery z kartami, ulotki, i wiele innych.
W miarę jak gospodarka zaczyna się ponownie otwierać, firmy i przedsiębiorstwa wprowadziły direct mail do swoich obecnych i przyszłych strategii reklamowych, ponieważ jest to jeden z najbardziej opłacalnych kanałów, gdy starają się przyciągnąć i poinformować nowych klientów.
Przewiduje się, że pod koniec tego roku i przez cały następny rok direct mail marketing będzie kontynuował tendencję wzrostową.
Z tym oczekiwanym napływem kampanii direct mail na rok 2021, Solo Printing jest przygotowany i oferuje pełen wybór usług drukarskich, które pozwolą naszym klientom na kompleksowe rozwiązanie wszystkich ich potrzeb w zakresie marketingu bezpośredniego.
Specjalizacja
Według L.Inchpin, oferowanie specjalistycznych towarów i usług w branży poligraficznej może pomóc w zabezpieczeniu Państwa miejsca na rynku w roku 2021. Utrzymując wybór pożądanych zapasów papieru, opcji wykańczania, usług introligatorskich i wykrawania, Solo Printing dołożyło wszelkich starań, aby wyprzedzić konkurencję i znaleźć się w czołówce firm poszukujących wyspecjalizowanych produktów marketingowych i reklamowych. W 2021 r. ważne jest, aby konkurencyjne firmy poligraficzne znalazły swoją niszę w branży, aby móc rozwijać się w ciągu następnego roku.
Zielony Druk
W 2021 r., w związku z tym, że firmy na całym świecie starają się zwiększyć swoje wysiłki w zakresie recyklingu, będą wybierać usługi drukarskie, które oferują certyfikowaną, ekologiczną wydajność druku.
Autor
Michał Szumlański
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]