Niezależnie od etapu kariery zawodowej i poziomu doświadczenia, korzystne jest kontynuowanie zdobywania wiedzy, nowych pomysłów i najlepszych praktyk. Jeśli jesteś na wyższym poziomie, może to być kuszące stać się samozadowoleniem, a twój umysł może powiedzieć: "Nie potrzebuję niczego nowego".
Pracuję w branży papierniczej od 28 lat, więc znam walkę mentalną, która może mieć miejsce po zapoznaniu się z nowymi myślami, czy to od konsultantów, czy od kolegów. "Dlaczego muszę tego próbować, to co robię teraz jest w porządku". Mam tendencję do bycia istotą nawykową, więc nowe sposoby mogą być dla mnie przeszkodą. Ale mogę zaświadczyć, że w ostatnich latach zastosowałem nowe pomysły, które okazały się skuteczne. Odniosłem sukces, wchodząc w nowe granice. I to wzmocniło moją zawodową pewność siebie.
Jeśli jesteś właścicielem lub osobą odpowiedzialną za zarządzanie firmą poligraficzną, możesz rozważyć "Kto zarabia pieniądze w firmie Digital/Inkjet Printing ...i jak?".
Został on napisany przez dwóch ekspertów ds. sprzedaży w branży: Bill Farquharson i Kelly Mallozzi. Możesz być zaznajomiony z ich pisaniem, jeśli będziesz śledzić blogi Printing Impressions. Czytałem ich wpisy przez ostatnie kilka lat i cieszę się z ich informacji i dobrodusznego stylu pisania.
Kto zarabia pieniądze w Digital/Inkjet Printing...i jak?
Spójrzcie na zdjęcie okładki książki. Ci dwaj lubią się bawić podczas pracy i informować innych. Albo, być może słyszałeś, jak rozmawiają w drukarni. Obydwoje mają doświadczenie w sprzedaży druku, a jeden z nich sprzedaje urządzenia do druku cyfrowego.
W swojej obecnej pracy jako konsultanci mają możliwość kontaktu z dostawcami usług poligraficznych w całej Ameryce Północnej. Odniosły one osobisty sukces w dziedzinie druku, a książka przedstawia konkretne strategie dla właścicieli, menedżerów i handlowców. Ale ta książka to coś więcej niż tylko sposób na zarabianie pieniędzy w druku.
Oto, co znajdziecie Państwo na okładce. Jest ona napisana w prawdziwym, doradczym stylu. Niektóre z tych materiałów mają solidne podstawy, które odnoszą się do każdego zawodu sprzedawcy. Wywodzi się ona również z najlepszych praktyk specyficznych dla sprzedaży druku cyfrowego.
Istnieje kilka punktów do dyskusji na temat tego, jak pomóc weteranom dostosować negatywne nastawienie do druku cyfrowego i jak poinstruować nowych sprzedawców, aby wykorzystywali możliwości, jakie daje druk cyfrowy. Jeśli zajmujesz się sprzedażą, informacje te mogą pomóc Ci w samodzielnej adaptacji postawy wobec druku cyfrowego.
Znajduje się tam sekcja prowokująca do myślenia na temat ceny w porównaniu z kosztami użytkowania. Może ona pomóc rozwinąć mentalność rozwiązywania problemów prowadzącą do nawiązania współpracy biznesowej, a nie do wygrania transakcji.
Książka nie jest tylko informacyjna z punktu widzenia sprzedaży. Bill i Kelly mają wspólne mianowniki, które widzą w sukcesie z operacyjnego punktu widzenia. Rozmawiają o tym, jakie umiejętności będą potrzebne ludziom, którzy zajmują się techniczną stroną druku cyfrowego/ink-jetowego.
Dzielą się strategiami dotyczącymi sposobu sprzedaży wartości firmy, w tym praktycznymi pomysłami na wykorzystanie mediów społecznościowych. Pomysły te mogą być przećwiczone przez firmę lub jeśli jesteś sprzedawcą, który chce wykorzystać kilka nowych dróg do zaangażowania się w kontakty z klientami. W książce zamieszczono również aneks z pomysłami specyficznymi dla 6 rynków pionowych.
Książka ta jest łatwa do przeczytania. Ponieważ Bill i Kelly mają dogłębne doświadczenie w branży, używają właściwej terminologii i linku. Mają do podzielenia się historiami własnymi i studiami przypadków od innych.
Ta książka sprawi, że będziesz się trochę śmiał i da ci trochę kopa w spodnie. Jeśli pomyślisz o swoich najlepszych trenerach, prawdopodobnie miałeś od nich trochę obu. Jest to niedroga inwestycja, nie potrwa długo i może pomóc przełamać wszelkie bariery mentalne, które masz na górze, a które nie zmienią się. Ma pomysły, które mogą przynieść wielkie korzyści w 2021 roku i później.
Autor
Michał Szumlański
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]