
Wpis gościnny Karen Cole, Xerox Global Product Marketing Manager (WSBG), Light Production, EFI-Fiery and Solutions Jeśli jest czerwiec, to jest to czas na Międzynarodowy Festiwal Jazzowy w Rochester. Jest to również czas dla firmy Xerox, aby wkroczyć i pomóc z zasobami na rzecz obchodów. Od 2002 roku, wydarzenie odbywa się w centrum Rochester w Nowym Jorku i stało się jednym z najbardziej szanowanych festiwali muzycznych w kraju. Karen Cole, Xerox
- 1500+ artystów
20 miejsc, wszystkie w odległości krótkiego spaceru
320+ koncertów, w tym 94 darmowe występy i wydarzenia
Festiwal jest prezentowany w trzech seriach: Headliner, Club Pass i Free Shows z nocnymi jamami i warsztatami dla młodych muzyków. Festiwal przyciąga miłośników muzyki z całego świata, a frekwencja rośnie każdego roku, od 15 000 w 2002 roku do ponad 205 000 w 2017 roku. Utrzymanie odpowiednich przepustek i biletów dla tak wielu osób nigdy nie jest łatwe, ale jest łatwiejsze dzięki technologii od Xerox i XMPie. W dziewiątym roku naszej działalności jako sponsor tytularny, wykorzystujemy nasze technologie, aby pomóc w sprawnym funkcjonowaniu procesów festiwalowych za kulisami, dostarczając jednocześnie niezapomnianych, spersonalizowanych doświadczeń dla ponad 200 000 fanów.
Zobacz C60/70 i XMPie Medley na Jazz Festival
Na Jazz Festival w imieniu Xeroxa przyjechała drukarka Xerox Color C60/C70. Zazwyczaj system ten można spotkać w małych i średnich drukarniach komercyjnych, kampusach szkolnictwa wyższego oraz innych drukarniach zakładowych. Na festiwalu można go znaleźć za kulisami, gdzie przyczynia się do tego, że bilet po bilecie zapewnia dobre wrażenia z imprezy. Posiadacze Club Pass otrzymują karnety z wydrukowanymi nazwiskami i zdjęciami w procesie przepływu pracy zaprojektowanym przez Xerox i wspomaganym przez oprogramowanie XMPie UStore i VDP. Fani Jazzu otrzymują unikalną pamiątkę, a karta uprawnia ich również do otrzymania nagród w namiocie handlowym na Jazz Street. Wystarczy zbliżyć kartę do czytnika, by odkryć jedną z czterech nagród. Cyfrowa personalizacja pozwala na łatwą wymianę w przypadku zgubienia karnetu. Bezpieczeństwo wbudowane w bilet daje klientowi ulgę wiedząc, że jego bilet nie może być odtworzony. Trzyetapowy proces rozpoczyna się online lub w sklepie z biletami. Festiwal spodziewa się wydrukować tysiące spersonalizowanych karnetów dla gości. Sprzedawcy biletów przeprowadzają proces obsługi klienta podczas imprezy, ale ponieważ jest to proces oparty na sieci, użytkownicy mogą również zalogować się i stworzyć bilety online za pomocą XMPie UStore. UStore Store Front wymaga jedynie spersonalizowanego programowania stron internetowych, więc przy odpowiednich zasobach proces ten może zostać uruchomiony w ciągu zaledwie kilku godzin.
Personalizowane karnety i inteligentne karty z nagrodami
Możliwości rozwoju biznesu przy użyciu kolorowej prasy cyfrowej jest wiele. Spersonalizowane karnety na imprezy i inteligentne karty z nagrodami stanowią "opakowanie przyszłości", ponieważ mogą przechowywać, odczytywać, przetwarzać i przekazywać informacje. Ta dodatkowa inteligencja może:
- Dostarczać informacji o produkcie, takich jak daty ważności i numery seryjne
Ograniczać fałszerstwa
Usprawnić śledzenie produktu
Usprawnić zarządzanie marką
Portfolio C60-70 jest przeznaczone do małych, ale intensywnych zadań, takich jak drukowanie biletów na
Międzynarodowy Festiwal Jazzowy w Rochester. Dowiedz się, jak
inne drukarki wykorzystały tę technologięw swoich niszach rynkowych.
Autor

Patryk Wieczorek
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
Bałagan! Klucz do kreatywności!
Ten artykuł został napisany przez Beth Leslie. Dobra wiadomość dla niechlujnych i niedbałych - twój bałagan może doprowadzać kolegów do... [...]