Wpis gościnny Karen Cole, Xerox Global Product Marketing Manager (WSBG), Light Production, EFI-Fiery and Solutions Jeśli jest czerwiec, to jest to czas na Międzynarodowy Festiwal Jazzowy w Rochester. Jest to również czas dla firmy Xerox, aby wkroczyć i pomóc z zasobami na rzecz obchodów. Od 2002 roku, wydarzenie odbywa się w centrum Rochester w Nowym Jorku i stało się jednym z najbardziej szanowanych festiwali muzycznych w kraju. Karen Cole, Xerox
- 1500+ artystów
20 miejsc, wszystkie w odległości krótkiego spaceru
320+ koncertów, w tym 94 darmowe występy i wydarzenia
Festiwal jest prezentowany w trzech seriach: Headliner, Club Pass i Free Shows z nocnymi jamami i warsztatami dla młodych muzyków. Festiwal przyciąga miłośników muzyki z całego świata, a frekwencja rośnie każdego roku, od 15 000 w 2002 roku do ponad 205 000 w 2017 roku. Utrzymanie odpowiednich przepustek i biletów dla tak wielu osób nigdy nie jest łatwe, ale jest łatwiejsze dzięki technologii od Xerox i XMPie. W dziewiątym roku naszej działalności jako sponsor tytularny, wykorzystujemy nasze technologie, aby pomóc w sprawnym funkcjonowaniu procesów festiwalowych za kulisami, dostarczając jednocześnie niezapomnianych, spersonalizowanych doświadczeń dla ponad 200 000 fanów.
Zobacz C60/70 i XMPie Medley na Jazz Festival
Na Jazz Festival w imieniu Xeroxa przyjechała drukarka Xerox Color C60/C70. Zazwyczaj system ten można spotkać w małych i średnich drukarniach komercyjnych, kampusach szkolnictwa wyższego oraz innych drukarniach zakładowych. Na festiwalu można go znaleźć za kulisami, gdzie przyczynia się do tego, że bilet po bilecie zapewnia dobre wrażenia z imprezy. Posiadacze Club Pass otrzymują karnety z wydrukowanymi nazwiskami i zdjęciami w procesie przepływu pracy zaprojektowanym przez Xerox i wspomaganym przez oprogramowanie XMPie UStore i VDP. Fani Jazzu otrzymują unikalną pamiątkę, a karta uprawnia ich również do otrzymania nagród w namiocie handlowym na Jazz Street. Wystarczy zbliżyć kartę do czytnika, by odkryć jedną z czterech nagród. Cyfrowa personalizacja pozwala na łatwą wymianę w przypadku zgubienia karnetu. Bezpieczeństwo wbudowane w bilet daje klientowi ulgę wiedząc, że jego bilet nie może być odtworzony. Trzyetapowy proces rozpoczyna się online lub w sklepie z biletami. Festiwal spodziewa się wydrukować tysiące spersonalizowanych karnetów dla gości. Sprzedawcy biletów przeprowadzają proces obsługi klienta podczas imprezy, ale ponieważ jest to proces oparty na sieci, użytkownicy mogą również zalogować się i stworzyć bilety online za pomocą XMPie UStore. UStore Store Front wymaga jedynie spersonalizowanego programowania stron internetowych, więc przy odpowiednich zasobach proces ten może zostać uruchomiony w ciągu zaledwie kilku godzin.
Personalizowane karnety i inteligentne karty z nagrodami
Możliwości rozwoju biznesu przy użyciu kolorowej prasy cyfrowej jest wiele. Spersonalizowane karnety na imprezy i inteligentne karty z nagrodami stanowią "opakowanie przyszłości", ponieważ mogą przechowywać, odczytywać, przetwarzać i przekazywać informacje. Ta dodatkowa inteligencja może:
- Dostarczać informacji o produkcie, takich jak daty ważności i numery seryjne
Ograniczać fałszerstwa
Usprawnić śledzenie produktu
Usprawnić zarządzanie marką
Portfolio C60-70 jest przeznaczone do małych, ale intensywnych zadań, takich jak drukowanie biletów na
Międzynarodowy Festiwal Jazzowy w Rochester. Dowiedz się, jak
inne drukarki wykorzystały tę technologięw swoich niszach rynkowych.
Autor
Patryk Wieczorek
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]