Czy Twoja strona zaprasza klientów czy ich odrzuca?

Napisany przez Dharminder Biharie Rozwój biznesu, Xerox Holandia Ostatni blog Matthew Parkera zatytułowany, Dlaczego firmy poligraficzne muszą myśleć jak branża turystyczna, jeśli chodzi o strony internetowe, omówił koncepcję, że firmy poligraficzne muszą przemyśleć swoją obecność w Internecie, aby jak najlepiej połączyć się z klientami i perspektywami. Punkt Matthew jest warty ponownego podkreślenia: Uczyń swoją stronę internetową bardziej atrakcyjną i skup się na tym, co masz do zaoferowania. Niezwykle ważne jest, aby Twoja firma rozumiała bolączki biznesowe swoich klientów i potencjalnych klientów. Potraktuj siebie jako aspirynę na ich wyzwania komunikacyjne. Jeśli rozumiesz koncepcję jego bloga, to nie ma potrzeby, aby kontynuować czytanie. Jeśli jednak jesteś zainteresowany i masz kilka minut do stracenia, chciałbym rozwinąć to, co napisał. Dla zabawy, przejdź do Google i wpisz w pasku wyszukiwania, "druk offsetowy" lub "druk cyfrowy". Sprawdź zdjęcia. To, co prawdopodobnie znajdziesz, to mnóstwo sprzętu technicznego. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twoim klientom trudno będzie się do tego odnieść. Czy wyzwanie, przed jakim stoją strony internetowe wielu firm, zaczyna nabierać dla Ciebie sensu? Jako przykład, wyobraź sobie, że rezerwujesz wakacje dla siebie i swojej rodziny. Biuro podróży pomaga Ci zarezerwować kompletny pakiet wakacyjny - bilet lotniczy, zakwaterowanie, transport, itp. Czy podczas rezerwacji wakacji podejmujesz decyzję w oparciu o:

    Rodzaj samolotu, którym będziesz leciał? Czy jest to Boeing? Airbus? Ile silników ma samolot? Czy ma aluminiowy kadłub? Czy kokpit jest wyposażony w 700 procesorów Intel i7 Core? Ile pokoi ma kurort? Kto produkuje sprzęt do gotowania dla szefów kuchni?

Czy też podejmujesz decyzję w oparciu o:

    Czy z lotniska do hotelu jest wygodny dojazd? Czy będzie agent stoi przez w przypadku mam pytania lub problemy? Czy plaża jest wyposażona w monitoring dla Twoich dzieci, zmniejszając poziom stresu? Czy są dostępne specjalne potrawy dietetyczne? Czy na terenie ośrodka, a nawet na plaży, jest darmowe Wifi?

Ważne jest, abyś skupił się na tym, co jest ważne dla Twojego klienta. Zrozum ich podróż, która może odbywać się offline lub online. Daj im znać, jak możesz rozwiązać ich problemy i uważaj, aby nie przytłoczyć ich informacjami technicznymi, których nie chcą znać. Pamiętaj, że chodzi o to, aby zapewnić klientowi najlepszą podróż w życiu. A jeśli uda Ci się to osiągnąć, być może podzielą się oni swoimi zdjęciami z wakacji (doświadczeniami) ze swoimi kolegami, rówieśnikami, przyjaciółmi i innymi osobami - zarówno online, jak i offline. - Dharminder Biharie jest Business Development Managerem w Xerox Netherlands. Aby skontaktować się z Dharminderem, prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Autor

Michał Szumlański

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej