Jeśli przygotowujemy ulotkę reklamową to musimy zadbać o to, by była ona rzeczywiście dobrze zrealizowana i spełniła swoje zadanie. Musi być atrakcyjna wizualnie, ale ważna będzie także jej odpowiednia treść.
Jeśli chcemy ułatwić sobie wybranie czy przygotowanie ulotki można skorzystać z kilku pytań, które tutaj stawiamy a które podpowiedzą jak powinna być wykonana dobra ulotka.
1. Czy po spojrzeniu na ulotkę wiadomo czym firma się zajmuje
2. Czy ulotka będzie czytelna przy formacie A5
3. Czy czcionka jest dobrze przygotowana
4. Czy kolorystyka będzie pasować do kolorystyki firmy
5. Czy wykorzystywane były takie kolory, które pasują do charakteru usług
6. Czy ulotka daje jakieś dodatkowe zniżki, wspiera akcję promocyjną czy też kupony rabatowe dla klientów
7. Czy dodatkowa korzyść będzie łatwa do zauważenia
8. Czy jest adres firmy, telefon, mail
9. Czy pojawia się na ulotce mapa dojazdu do firmy
10. Czy klient z ulotką bez problemu dotrze do naszej siedziby
11. Czy znajduje się na ulotce czas pracy
12. Czy znajdują się informację dotyczące lokalu, kwoty dowozu
13. Czy w ulotce znajduje się słowo nie
14. Czy podany jest cennik usług, które są przede wszystkim ważne dla większości klientów
15. Czy znajdują się w ulotce wszystkie istotne informacje, tak by klient wiedział, że może przyjechać i skorzystać z usług?
16. Czy na ulotce znajduje się logo firmy
17. Czy treści, które znajdują się na ulotce nie będą przypadkowo wprowadzać w błąd potencjalnego klienta, nie będą prowadzić do niezrozumienia usługi
18. Czy ulotka wyraźnie mówi co ma klient zrobić, by korzystać z naszych usług
19. Czy ulotka informuje w sposób odpowiedni o tym jaką mamy przewagę nad konkurentami
20. Czy informacje, które na ulotce się znajdują będą aktualne gdy minie mniej więcej rok.
To mogą być takie pytania, które konkretnie podpowiedzą co można zrobić, by przygotować sobie taką ulotkę reklamową, która będzie rzeczywiście doskonała i spełni świetnie swoje zadania w firmie, gwarantując nam, że klient przyjdzie do nas świadomy tego czego może się tutaj spodziewać.
Autor
Patryk Wieczorek
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]