Jak zaprojektować dobrą ulotkę reklamową?

Jeśli przygotowujemy ulotkę reklamową to musimy zadbać o to, by była ona rzeczywiście dobrze zrealizowana i spełniła swoje zadanie. Musi być atrakcyjna wizualnie, ale ważna będzie także jej odpowiednia treść.

Jeśli chcemy ułatwić sobie wybranie czy przygotowanie ulotki można skorzystać z kilku pytań, które tutaj stawiamy a które podpowiedzą jak powinna być wykonana dobra ulotka.

1. Czy po spojrzeniu na ulotkę wiadomo czym firma się zajmuje

2. Czy ulotka będzie czytelna przy formacie A5

3. Czy czcionka jest dobrze przygotowana

4. Czy kolorystyka będzie pasować do kolorystyki firmy

5. Czy wykorzystywane były takie kolory, które pasują do charakteru usług

6. Czy ulotka daje jakieś dodatkowe zniżki, wspiera akcję promocyjną czy też kupony rabatowe dla klientów

7. Czy dodatkowa korzyść będzie łatwa do zauważenia

8. Czy jest adres firmy, telefon, mail

9. Czy pojawia się na ulotce mapa dojazdu do firmy

Informacje na ulotce reklamowej

10. Czy klient z ulotką bez problemu dotrze do naszej siedziby

11. Czy znajduje się na ulotce czas pracy

12. Czy znajdują się informację dotyczące lokalu, kwoty dowozu

13. Czy w ulotce znajduje się słowo nie

14. Czy podany jest cennik usług, które są przede wszystkim ważne dla większości klientów

15. Czy znajdują się w ulotce wszystkie istotne informacje, tak by klient wiedział, że może przyjechać i skorzystać z usług?

16. Czy na ulotce znajduje się logo firmy

17. Czy treści, które znajdują się na ulotce nie będą przypadkowo wprowadzać w błąd potencjalnego klienta, nie będą prowadzić do niezrozumienia usługi

18. Czy ulotka wyraźnie mówi co ma klient zrobić, by korzystać z naszych usług

19. Czy ulotka informuje w sposób odpowiedni o tym jaką mamy przewagę nad konkurentami

20. Czy informacje, które na ulotce się znajdują będą aktualne gdy minie mniej więcej rok.

To mogą być takie pytania, które konkretnie podpowiedzą co można zrobić, by przygotować sobie taką ulotkę reklamową, która będzie rzeczywiście doskonała i spełni świetnie swoje zadania w firmie, gwarantując nam, że klient przyjdzie do nas świadomy tego czego może się tutaj spodziewać.

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej