Korzyści płynące z druku zmiennego

Druk danych zmiennych (znany również jako VDP) to metoda druku cyfrowego, która zyskuje coraz większą popularność ze względu na siłę, jaką daje marketerom, firmom i innym podmiotom możliwość dostosowania pojedynczych sztuk w większej partii drukowanych materiałów. Począwszy od standardowego szablonu, który może zawierać Państwa logo, obrazki i/lub tekst, drukowanie danych zmiennych pozwala na wykorzystanie różnych pól tekstu lub obrazów stworzonych specjalnie dla osoby, która ma otrzymać materiał. VDP ma wiele zalet i zrewolucjonizowało również przemysł drukarski.

Personalizowany marketing a drukowanie danych zmiennych
Planujesz dostarczyć swoją osobistą markę poprzez unikalny, spersonalizowany marketing? Dzięki VDP, możesz dodać logo firmy, nazwę, adres i wiele innych elementów do każdego wydruku. VDP jest również skuteczne, pozwalając na dostosowanie kolorów tła, obrazów i tekstu do oryginału. Na przykład, VDP jest idealnym rozwiązaniem, gdy wysyłasz swoim nowym klientom spersonalizowaną kartę powitalną.

Dane zmienne Drukowanie na Florydzie Południowej 
Źródło: Dane zmienne Drukowanie

Zaimponuj swoim potencjalnym klientom za pomocą spersonalizowanych kuponów wysyłanych pocztą. Dzięki drukowaniu zmiennych danych, łatwo można zmienić nazwy i zdjęcia w tle. Potencjalni klienci doceniają spersonalizowaną korespondencję bezpośrednią, szczególnie jeśli poczta adresowana jest po imieniu lub nazwisku.

Zalety VDP i marketingu spersonalizowanego obejmują:

Spersonalizuj każdą wiadomość
Dodaj unikalne kolory, obrazy i czcionki
Szybka edycja do istniejących szablonów - idealna dla sprzedaży w ostatniej chwili
Łatwe kody kuponów torowych
Przykłady sytuacji, w których mogą być potrzebne usługi drukowania danych zmiennych:

Duża firma wysyłająca kampanię direct mail do ponad 3.000 potencjalnych klientów
Organizacje non-profit wysyłające pocztówki do obecnych lub przyszłych darczyńców
Nowy lokalny biznes wysyłający kupony do każdego domu w społeczności
Każda firma, która chce pozyskać nowych klientów z unikalnym przekazem
Dotrzyj do swoich klientów
Jedną z największych zalet VDP jest możliwość dotarcia do klienta. Kiedy wysyłasz komuś rodzajową pocztę, ma ona znacznie mniejszy wpływ niż wysłanie mu czegoś, co ma na sobie jego nazwę, albo mapę swojej lokalizacji cegieł i zaprawy w jego mieście, albo wiersz tekstu o jego ostatnim zakupie w Twojej firmie. VDP pozwala na dotarcie do klientów i potencjalnych klientów jak nigdy dotąd z informacjami, które są dla nich istotne.

Ścieżki reklam drukowanych jak reklamy cyfrowe
Dzięki VDP można umieścić na każdym elemencie niepowtarzalny znak, taki jak kod kreskowy lub kod kuponu. Kody te pozwalają na śledzenie, kto zajmuje się drukowanymi materiałami, dzięki czemu można nadal zapewniać wysokiej jakości obsługę klienta w tym segmencie, a także dostosowywać swoje działania do potrzeb innych grup. VDP daje Ci siłę śledzenia z reklamy drukowanej, że wiele z nich ma zniżki jako coś, co można zrobić tylko online.

Zyskaj duży zwrot z inwestycji
Kiedy twoi potencjalni klienci poczują, że rozmawiasz z nimi bezpośrednio, będą bardziej skłonni się zaangażować. Wykazano, że VDP jest dwa razy bardziej efektywne niż standardowy druk wsadowy na poziomie podstawowym - na przykład, zwracając się do potencjalnego klienta po imieniu, z nawet dziesięciokrotnie większym zwrotem z inwestycji w przypadku zastosowania wyższego poziomu specjalizacji. Niewiele metod może uzyskać tak duży zwrot z inwestycji przy tak eleganckiej prostocie dobrej bazy danych i wysokiej jakości druku jak VDP.

Kultywowanie doskonałych relacji z klientami
VDP daje Ci możliwość tworzenia treści, które przemawiają bezpośrednio do każdego z Twoich indywidualnych klientów. Różni ludzie chcą różnych rzeczy od firm, z którymi współpracują, a VDP daje większą możliwość dostarczania dokładnie tego, czego chcą różne grupy klientów. VDP pozwala sprzedawać bezpośrednio do ich zainteresowań, w sposób, na jaki tradycyjna reklama drukowana nigdy nie miała takiej elastyczności, aby na to pozwolić.

To jest łatwe.
VDP pozwala na dostarczenie najistotniejszych informacji Twoim klientom i potencjalnym klientom, więc nikt nie musi wkładać dodatkowego wysiłku, aby znaleźć najbliższą lokalizację lub dokładny numer telefonu.

 

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej