Ulotka reklamowa - czy warto ją stosować?

Ulotka reklamowa to dalej dobra wizytówka dla firmy

Czy warto ją wykorzystywać?

Eksperci mówią, że tak, ale trzeba wiedzieć jak to robić, niektórzy bowiem mówią, że ulotka reklamowa to przeżytek. Coraz częściej to słyszymy, ale to błąd. Tak naprawdę tak samo jak strona w sieci tak samo i ulotka stanowi naszą wizytówkę i daje szanse na zapoznanie się z profilem firmy oraz proponowanymi usługami oraz produktami. Pytanie stawiane przez wielu to jak nakłonić odbiorcę do zapoznania się z jej treścią.

Ulotka z dala od kosza

Tak naprawdę wystarczy przejść przez deptakach i zbierzemy całkiem pokaźny plik ulotek. Nie jest prawdą, że ludzie uciekają od osób, które je rozdają. Najczęściej są one brane ale ludzie nie czytają, ponieważ nie są zainteresowanie tematem albo też biorą ulotki ze względu na współczucie dla osób, które je rozdają. I dlatego w niedaleko położnym koszu na śmieci taka ulotka będzie lądować.

Ciekawe ulotki reklamowe

Dystrybucję materiałów promocyjnych należy prowadzić przede wszystkim sensownie, można także powiedzieć, że cwanie. Przede wszystkim rozdajemy je daleko od koszy na śmieci, wtedy będzie można mieć szansę na to, że jakoś klient się z tym zapozna. Albo w drodze do kosza, albo też wrzuci do spodni czy torebki i potem jednak przyciągnie ona uwagę. jeśli będziemy daleko od kosza rośnie szansa na to, że materiał trafi do domu konsumenta.

Ulotka reklamowa a jakość

Każda kampania reklamowa ma budować rozpoznawalność i gwarantować nowych klientów. Realizacja takich celów nie zależy od liczby rozdawanych ulotek. Czasami warto inwestować nieco większe pieniądze w mniejszą liczbę materiałów promocyjnych, by wyróżniły się jakością. Działania warto skierować do konkretnej grupy odbiorców a nie na chybił trafił. Tak naprawdę powinniśmy wiedzieć kto teoretycznie będzie naszą ofertą będzie zainteresowany i tam, gdzie będą takie osoby można się ze swoją ofertą skierować.

Uporządkowany kontrast

Jeśli chodzi o estetykę ulotki należy zadbać o to, by przyciągnęła ona uwagę, ale nie denerwowała swoją estetyką. Musi być tak wykonana, że klient się z nią zapozna, będzie mógł się z niej również coś istotnego dla siebie dowiedzieć.

Autor

Michał Szumlański

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej