Dodaj stażystów. Zwiększ przychody z druku.

(Ten specjalny post jest w całości oparty na treściach, którymi podzieliła się Gina Testa, prezes Gina Testa Consulting, podczas webinaru: "7 pomysłów na generowanie wyników, które możesz wdrożyć już dziś"). Gdziekolwiek znajdziesz swoje pomysły na generowanie przychodów, potrzebujesz wystarczającej liczby ludzi, aby je zrealizować. Dla wielu organizacji jest to coraz trudniejsze do zrealizowania. Jeśli jesteś kierownikiem zakładu lub właścicielem firmy poligraficznej, oto pomysł: zatrudnij kilku stażystów. Zacznij od jednego, a jeśli jesteś ambitny, zatrudnij więcej. Dwuletni studenci szkół średnich, czteroletni studenci instytucjonalni i absolwenci szukają sposobów, aby zbudować swoje CV, nauczyć się czegoś nowego i zdobyć doświadczenie zawodowe. Szukają właśnie Ciebie, niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą, marketingiem czy operacjami. Jako stażyści, studenci zdobywają praktyczne doświadczenie w prawdziwym świecie. To fantastyczna okazja, aby zobaczyć rzeczywiste środowisko druku i ekscytować się karierą. To dobrze dla Ciebie, i dobrze dla nich. Zdziwiłbyś się, jak wiele już wiedzą i jak ciężko pracują ci młodzi ludzie. Są obeznani z technologią i wnoszą kreatywną energię. To, co jest również atrakcyjne dla studentów, to ich elastyczne godziny pracy. Nie muszą pracować od 9 do 5. Mogą być bardziej dostępne dla wieczorów lub weekendów, a to daje więcej opcji.

Sprawdź lokalne szkoły pod kątem kandydatów na stażystów w drukarni

Jeśli w pobliżu znajduje się szkoła poligraficzna lub graficzna, to naprawdę masz szczęście. Dobrym źródłem informacji na temat takich szkół jest Print and Graphics Scholarship Foundation. Znajdziesz tam listę amerykańskich szkół, które mają programy w zakresie komunikacji graficznej. Inną sugestią jest zbadanie własnych lokalnych szkół wyższych i uniwersytetów. To jest dobra pora roku, aby umieścić słowo. Twoi pracownicy mogą również mieć syna lub córkę, którzy byliby zainteresowani stażem.

Jak wykorzystać stażystów w Twojej firmie poligraficznej

Jeśli masz wąskie gardło na zapleczu, możesz zatrudnić stażystę w dziale księgowości. Jeśli twój personel operacyjny sprzedaży jest szczupły, to jest to kolejny obszar, w którym warto rozważyć umieszczenie stażysty. Jedna z firm poligraficznych zrobiła coś bardzo sprytnego. Zatrudniła stażystę, który faktycznie prowadził badania na potrzeby rozmów sprzedażowych i przygotowywał raporty na temat poszczególnych potencjalnych klientów. W ten sposób przedstawiciele handlowi, których czas pracy był droższy, nie musieli wykonywać tej pracy samodzielnie, a oni sami byli przed tym klientem.

System podajników dla pracowników branży poligraficznej

Oto co jeszcze program stażowy może zrobić dla Twojej firmy poligraficznej: jest to system zasilający dla przyszłych pracowników. Nie ma takiej branży, która nie mówiłaby, że jednym z jej największych problemów jest znalezienie wykwalifikowanych pracowników. Nie dotyczy to tylko komunikacji graficznej. Stażyści dają ci sposób na sprawdzenie potencjalnych pracowników. Staż jest próbny bieg, który pozwala sprawdzić je w akcji. Każdy może oszukać każdego podczas jednogodzinnej rozmowy kwalifikacyjnej, ale nikt nie jest w stanie utrzymać fałszywego frontu przez trzy lub cztery miesiące. Dowiesz się, jaka jest naprawdę ich etyka pracy. Oni również sprawdzają Ciebie, aby przekonać się, czy podoba im się kultura organizacyjna Twojej firmy. Czy Twoja organizacja ma jakiś wyższy cel? Czy mogę się tu wpasować?

Wypróbuj więcej pomysłów na generowanie przychodów

Jeśli robisz jedną rzecz, aby zwiększyć przychody, spróbuj zatrudnić stażystę. Możesz elastycznie zwiększać swoje możliwości kadrowe w krótkim okresie czasu. To może dać Ci dodatkową przepustowość i siłę przebicia, której potrzebujesz, aby zająć się innymi pomysłami w tym webinarze na żądanie: "7 pomysłów generujących wyniki, które możesz wdrożyć już dziś".

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej