Dla firm, dla których handel elektroniczny jest priorytetowym źródłem dochodu - projekt, branding i układ strony internetowej nigdy nie były tak ważne w zachęcaniu do sprzedaży. Podobnie jak nauka stojąca za układem sklepu pomaga sprzedawcom detalicznym uzyskać jak najwięcej z każdego klienta, który przechodzi przez drzwi, skuteczny układ i prezentacja strony internetowej ma kluczowe znaczenie dla uzyskania największego potencjału sprzedaży.
Szybkość witryny
Szybkość witryny odgrywa integralną rolę w generowaniu sprzedaży. Średnia liczba kroków do przejścia do kasy na 100 najbardziej dochodowych witrynach e-commerce wynosi 5,08. Konsumenci nie mają czasu i oczekują szybkiej, przejrzystej ścieżki do dokonania zakupu, a zbyt wiele kroków w procesie realizacji transakcji spowoduje frustrację i doprowadzi do porzucenia sprzedaży.
wiadomość sponsorowana
Strona internetowa, która bierze pod uwagę szybkość, przyniesie znaczne korzyści. Uproszczony projekt, który pomaga konsumentowi przejść do sekcji płatności, zmniejszy wskaźnik rezygnacji z zakupu.
Projekt wizualny
Design i estetyka odgrywają kluczową rolę w przekonywaniu kupujących do zakupu. Rozpoznawalność marki, projekt i układ strony internetowej prowadzą do oceny konkretnego produktu w ciągu 90 sekund. Konieczne jest, aby marki inwestowały w swoją tożsamość marki i projekt strony internetowej, aby przyciągnąć uwagę współczesnego konsumenta. Produkty mogą być wyjątkowe i wysokiej jakości, ale liczy się pierwsze wrażenie. Dobrze zaprojektowane logo i tożsamość marki wzbudzą zaufanie i zainteresowanie i są warte inwestycji.
Bezpieczeństwo i zaufanie
Bezpieczeństwo jest również ważnym aspektem przy podejmowaniu decyzji przez kupujących online. Podczas gdy większość kupujących online przyzwyczaiła się do dokonywania transakcji online, strona internetowa musi zapewnić konsumentowi poczucie zaufania.
Aby to osiągnąć, witryna musi sprawiać wrażenie profesjonalnej. Rozmazane logo i zdjęcia produktów natychmiast budzą wątpliwości konsumentów. Logotypy i zdjęcia na całej stronie muszą być skupione, wyraźne i najlepiej jest zainwestować w profesjonalną pomoc, aby zapewnić odpowiednie oświetlenie i kompozycję, aby w pełni wyeksponować produkty.
Słaby projekt logo i zdjęcia będą wyglądać nieprofesjonalnie i zniechęcą potencjalnych klientów.
sponsorowany przekaz
Pamiętaj, że Twoje zdjęcia komunikują jakość Twoich produktów i całej firmy. Musisz emitować przesłanie profesjonalizmu i jakości.
Wyświetlaj wyraźne logo kart i zabezpieczeń przy kasie, aby pokazać, że współpracujesz z zaufanymi, renomowanymi firmami.
Spójny wizerunek
Może się to wydawać oczywiste, ale wygląd jest ważny. Nie jesteś tam osobiście, aby sprzedawać swoje produkty i wyjaśniać je konsumentom online. Twoja witryna robi to za Ciebie. Ponieważ handel elektroniczny nadal szybko się rozwija, obecnie nie ma usprawiedliwienia dla źle zaprojektowanej strony internetowej, bez względu na budżet.
Gotowe szablony lub motywy, korzystające z platform takich jak WordPress, Shopify lub SquareSpace, pozwolą ci łatwo dodać swój osobisty branding i produkty, co może zaoszczędzić część kosztów.
Niemożliwe jest, aby każdy początkujący lub właściciel małej firmy był ekspertem w każdym aspekcie prowadzenia firmy. W szczególności fotografia, branding i projektowanie to bardzo specjalistyczne dziedziny.
przekaz sponsorowany
Domowe próby są oczywiste dla konsumenta i choć mogą zaoszczędzić budżet firmy, będą kosztować istotną sprzedaż.
Podczas gdy założenie firmy wymaga znacznego nakładu pracy - zaprojektowanie lub zakup produktów, opracowanie nazwy marki i tożsamości oraz marketing marki, projektowanie stron internetowych ma wysoki priorytet, może sprawić, że Twoja firma zostanie zrujnowana; te 90 sekund, w których konsument ocenia Twoją markę i produkty po prostu na podstawie estetyki i pierwszego wrażenia z Twojej witryny, wpływa na to, czy możesz skutecznie zarabiać na swojej działalności, czy też pozostanie ona nierentowna.
Grafika dostarczona przez Vouchercloud.
Autor
Radosław Nowak
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]