Moja noc w muzeum: Xerox w Smithsonian

13 września w sali wystawowej Smithsonian National Postal Museum odbyło się przyjęcie otwierające nową wirtualną wystawę "America's Mailing Industry". Xerox nie jest obcy Smithsonian Institution, grupie muzeów i centrów badawczych administrowanych przez rząd Stanów Zjednoczonych, których kolekcja licząca 138 milionów przedmiotów zyskała przydomek "strychu narodu". Nasza kopiarka Xerox 914 znajduje się wśród tych przedmiotów od 1985 roku, jako jedna z najważniejszych innowacji technologicznych XX wieku, pierwsza kopiarka na zwykły papier. Byłem więc zachwycony, że mogłem reprezentować firmę Xerox na niedawnym przyjęciu wprowadzającym nową wirtualną wystawę w Narodowym Muzeum Poczty Smithsonian zatytułowaną "Amerykański przemysł pocztowy". Xerox jest jedynym producentem urządzeń drukujących wśród 70 firm reprezentowanych na wystawie. Czułem się jednak jak w domu, ponieważ ponad połowa wystawiających się firm to klienci Xerox. Ekspozycja opowiada historię partnerstwa pomiędzy U.S. Postal Service i prywatnym przemysłem, które od ponad 200 lat wspólnie pomagają Amerykanom w komunikacji i prowadzeniu interesów. Dziś partnerstwo to zatrudnia prawie 8 milionów osób i ma wartość ekonomiczną ponad 1 bilion dolarów. Dyrektor muzeum, Allen Kane, nazywa to "prawdopodobnie najbardziej udanym partnerstwem rządu i sektora prywatnego w historii naszego kraju". Jak wiele wystaw w Smithsonian, ta również dotyczy zarówno współczesnego świata, jak i naszej przeszłości. Jak powiedziała Dyrektor Generalna Poczty Stanów Zjednoczonych Megan Brennan w swoich uwagach do 120 profesjonalistów z branży na przyjęciu,

"Jedną z rzeczy, które zobaczą (goście) jest nie tylko nasze dziedzictwo i historia branży. Dowiedzą się, jak skupiamy się na lepszym zaspokajaniu potrzeb amerykańskiego społeczeństwa. Dowiedzą się, w jaki sposób podtrzymujemy amerykańską gospodarkę i wpływamy na społeczeństwo. Przekonają się również, że mamy ekscytujące plany na przyszłość. "Jak dobrze wiemy, jest to bardzo przełomowy czas dla przemysłu ..... (Jesteśmy) na progu nowej ery. I ta nowa era stopniowo nabiera kształtu. Dziś wspieramy amerykański handel elektroniczny i potężne wysiłki marketingowe w zakresie omni-channel. Jutro będziemy dążyć do tego, aby poczta stała się płynnym przedłużeniem cyfrowych doświadczeń. Zapewnimy lepsze doświadczenia konsumentom i dostarczymy marketerom większą wartość z ich inwestycji. I zrobimy to razem".

Ekspozycja Xerox obejmuje również przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Nasz wkład w branżę rozpoczął się na dobre kilka lat po wynalezieniu drukarki laserowej przez naszego Gary'ego Starkweathera w 1969 roku. Nasza pierwsza drukarka laserowa, 9700, wprowadzona na rynek w 1977 r., była przeznaczona do drukowania zestawień, faktur i innych dokumentów zawierających dane transakcyjne, które wówczas znajdowały się na komputerach mainframe, a następnie były wysyłane pocztą. Był to początek poważnej transformacji w zakładach zajmujących się drukiem i pocztą, która trwa do dziś, w kierunku wyższej jakości druku i coraz bardziej zautomatyzowanych procesów produkcyjnych. Nasza drukarka 9700 drukowała 2 strony na sekundę, tworząc pierwszy w branży wydruk komputerowy o "jakości listowej" (rozdzielczość 300 punktów na cal) i zawierający grafikę. Doprowadziło to partnerów Xerox, takich jak Pitney-Bowes, również reprezentowanych na wystawie, do stworzenia systemów wykańczania w linii do automatyzacji procesów przygotowywania poczty, takich jak wkładanie dokumentów do kopert. Z biegiem lat technologie te ewoluowały, umożliwiając tworzenie w pełni zautomatyzowanych centrów drukowania i wysyłania poczty oraz stanowiąc podstawę dla zupełnie nowych przedsięwzięć, takich jak zautomatyzowana produkcja pełnokolorowych fotoksiążek, kalendarzy i kartek okolicznościowych na podstawie osobistych zdjęć i zamówień składanych przez Internet. Więcej informacji na temat naszego wkładu w rozwój amerykańskiego przemysłu pocztowego oraz naszej wizji obecnych i przyszłych firm zajmujących się drukiem i pocztą można uzyskać odwiedzając stronę Xerox na wystawie. W jaki sposób przyczyniasz się do rozwoju amerykańskiego przemysłu pocztowego - lub wykorzystujesz go do rozwoju swojej firmy?

Autor

Michał Szumlański

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej