Napisany przez Larry Zusman GM, Zespół biznesowy ds. personalizacji wideo XMPie XMPie, Firma Xerox Sezon świąteczny już za nami, więc być może już ich widziałeś. W rzeczywistości, przedstawiliśmy jednego z nich w zeszłym tygodniu w specjalnym, świątecznym wpisie na blogu. Czym jest ten tajemniczy obiekt, o którym mówimy? Czy jest to film pokazujący listę Świętego Mikołaja "niegrzecznych i miłych" z Twoim imieniem (wiesz, na której się znalazłeś), ukierunkowane filmy marketingowe przedstawiające Twoje dokładne preferencje motoryzacyjne (miłośnicy Bonda mogą cieszyć się materiałem o Astonie Martinie DB5), a może nawet coś tak pomysłowego, jak film rekrutacyjny MTV z obrazami i dźwiękiem skierowanym prosto do Twojego 17-latka (pomyśl o Thrillerze dla Pre-Medów), świat marketingu wideo staje się o wiele bardziej - osobisty. Powodem jest to, że w ostatnim roku marketingowa nirwana łatwej i przystępnej zmiany tekstu, obrazów, grafiki, a nawet klipów filmowych dla każdego klienta wewnątrz filmów o kinowej jakości przeznaczonych dla dowolnego urządzenia w końcu nadeszła. Wielu marketerów jest zainteresowanych tworzeniem spersonalizowanych filmów wideo. Zwiększają one uwagę, odzew i co najważniejsze sprzedaż. Skąd to wiemy? Ponieważ mamy dane pokazujące, że statyczne filmy są znacznie bardziej skuteczne niż inne media (Web Video Marketing Council i Flimp Media badania, 2012) i mamy również liczne badania wykazujące, że zmienne media generuje wyższą odpowiedź w porównaniu do statycznych (www.podi.org). Tak więc wideo z pewnością podąży za tym przykładem. W rzeczywistości, wielu dostawców usług marketingowych, domów produkcji wideo i agencji kreatywnych bada dodanie tej specjalistycznej oferty usług do swojego portfolio. Powodem tego, oprócz ich skuteczności, jest możliwość rozszerzenia kampanii 1:1 cross-media na wideo 1:1 przy użyciu tej samej bazy danych i treści, wykorzystanie niedrogich szablonów oraz możliwości uzyskania nowych przychodów i zysków. Filmy skierowane do każdej osoby - indywidualnie - są tworzone w różny sposób. Jednak w dzisiejszym krajobrazie rich media wyzwaniem jest generowanie wysokiej jakości (HD), kinowych filmów z szeroką gamą zmiennych treści, które mogą być wyświetlane na wszystkich urządzeniach, od komputerów stacjonarnych po tablety i smartfony. Rozwiązanie XMPie spełniające te wymagania wykorzystuje platformę Adobe® After Effects™, która jest powszechnie używana do tworzenia kinowych efektów wizualnych i motion graphics, oraz wtyczkę XMPie, która łączy bazę danych tekstu, obrazów, grafiki i klipów filmowych z szablonem filmu After Effects. Efektem końcowym są wysoce ukierunkowane filmy MP4 zawierające specyficzne treści skierowane do segmentów lub osób. Dla tych z Was, którzy wciąż mają małe pojęcie o czym piszę, sprawdźcie ten link, a sami doświadczycie tych nowych mediów. Nie daj się nabrać na myślenie, że to tylko moda. Wideo jest tutaj, aby pozostać jako potężne narzędzie marketingowe idealne dla nowych tabletów i smartfonów. A spersonalizowane filmy będą wykładniczo wzrastać w użyciu z ulepszonym targetowaniem demograficznym, geograficznym i psychograficznym. Wskakując w to teraz, albo poprzez inwestycję w oprogramowanie lub współpracę z profesjonalnym dostawcą usług, będziesz miał przewagę nad konkurencją i w pełni wykorzystać nowy rynek z nieograniczonym potencjałem dochodów. Aby uzyskać więcej informacji na temat możliwości wykorzystania personalizacji wideo XMPie do tworzenia nowych, ekscytujących możliwości biznesowych, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym XMPie lub Larrym Zusmanem, GM, XMPie Video Personalization Business Team, larry.zusman@us.xmpie.com. Jeśli podobał Ci się ten wpis, być może zainteresują Cię również:
- 'Twas the Night Before...
Czy reklamy online są mniej skuteczne niż reklamy telewizyjne i prasowe?
Cztery sposoby na to, jak marki mogą uniknąć utraty followersów
Tweetować czy nie Tweetować? Czy jesteś starą czy nową szkołą?
Łączenie druku z cyfrowym światem - jeden skan na raz
Autor
Michał Szumlański
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]