Dlaczego warto inwestować w drukowane materiały marketingowe

Szukasz sposobu, aby pomóc swojej firmie się wyróżnić? Podczas gdy w marketingu cyfrowym jest zazwyczaj dużo szumu, powinieneś rozważyć marketing drukowany. Czterech na pięciu właścicieli małych firm powiedziało, że druk pomaga im wyróżnić się na tle innych. Oczywiście, marketing cyfrowy może być wygodny, ale nie bądź tak szybki, aby policzyć wydruk.

Oto kilka ważnych powodów, dla których będziesz chciał zainwestować w marketing poligraficzny - nawet w dzisiejszym cyfrowo sterowanym świecie.

Konsumenci przedkładają drukowanie nad drukowanie cyfrowe
Od lat słyszymy, jak Kindle zabije fizyczne księgarnie lub jak strony internetowe spowodują zamknięcie gazet. Choć jest w tym trochę prawdy, konsumenci nadal kochają fizyczne media. Według raportu Freeport Press, ludzie czytają więcej fizycznych gazet i czasopism niż cyfrowych.

Prawie 55% ankietowanych twierdziło, że w ciągu ostatniego miesiąca nie czytało ani jednego czasopisma w wersji cyfrowej, a 41%, że czytało od jednego do dwóch czasopism drukowanych.

Marketing drukowany pozwala na większą swobodę
Są pewne rzeczy, które można zrobić w reklamie drukowanej, które nie są możliwe w sferze cyfrowej. Reklama drukowana pozwala na eksperymentowanie z teksturami i doznaniami, jak na przykład to, jak czasopisma czasami zawierają próbki perfum czy kolonii. Może to wydawać się sztuczką, ale wykorzystanie reklam dotykowych jest wspaniałym sposobem na to, aby ludzie zapamiętali Twoją markę. Ponadto, przekazanie potencjalnemu klientowi wysokiej jakości, profesjonalnie zaprojektowanego i wydrukowanego materiału marketingowego jest niezwykle efektowne.

Osiągniesz inną widownię
Reklamy internetowe mogą dotrzeć tylko do tak wielu miejsc. Kiedy widzowie zamykają swoje przeglądarki lub wylogowują się z Facebooka, masz niepowtarzalną okazję do reklamowania się dzięki drukowi zabezpieczeń. W obliczu, nawet jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy, jesteś cały czas narażony na drukowanie zabezpieczeń. Ten markowy magazyn lub broszura w gabinecie lekarskim? To zabezpieczenie marketingowe. Reklamy drukowane, czy to banery, czy ulotki, mogą pomóc w dotarciu do odbiorców w miejscach, do których marketing cyfrowy często nie dociera.

Reklamy drukowane generują więcej emocji
Marketing cyfrowy może być wszędzie, ale jest to również jego największa wada. W rezultacie, ludzie są bardziej skłonni dostroić reklamy cyfrowe. Jednak badanie przeprowadzone przez U.S. Postal Service Office of Inspector General and Temple University zauważyło coś równie ważnego.

Ludzie są bardziej skłonni do emocjonalnej reakcji na marketing drukowany, ponieważ spędzają z nim więcej czasu niż na reklamie cyfrowej. Podczas gdy cyfrowe reklamy przykuły uwagę w szybszym tempie, ludzie spędzili więcej czasu patrząc na drukowanych marketingu, a w rezultacie, były bardziej prawdopodobne, aby przejść przez z reklamy wezwanie do działania. Więc podczas gdy cyfrowe reklamy są szybsze, to nie znaczy, że są lepsze. Zwłaszcza, jeśli chodzi o drukowanie zmienne.

Print Marketing jest tu, by zostać
Chociaż może się wydawać, że marketing drukowany i jego dni w słońcu są skończone, faktem jest, że żyje i dobrze. W rzeczywistości, pod wieloma względami, ma się lepiej niż kiedykolwiek. Czy jesteś gotowy, aby zobaczyć, co druk może zrobić dla Twojej firmy?

 

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej