Nowa seria webinariów skupia się na największych możliwościach dla branży poligraficznej w 2014 r.

Napisany przez Susan Weiss Kierownik, Xerox Worldwide Customer Business Development Big data, komunikacja mobilna, druk interaktywny i technologie atramentowe kształtują dzisiejszą branżę komunikacji graficznej w sposób, który stwarza nowe możliwości biznesowe dla dostawców usług druku. Wszystkie te trendy wymagają bliższego przyjrzenia się, dlatego 19 lutego Xerox rozpoczął serię sześciu bezpłatnych webinariów na temat najważniejszych trendów i możliwości biznesowych w branży poligraficznej w 2014 roku z udziałem Barb Pellow z InfoTrends i klientów Xerox. Sześć webinariów to: 19 lutego: "Embrace Change". Seria rozpoczęła się od spojrzenia na 10 najważniejszych trendów, które kształtują branżę poligraficzną w 2014 roku oraz strategie ich wykorzystania. Aby obejrzeć powtórkę, kliknij tutaj. 19 marca: "Big Data... Właściwe dane!" W dzisiejszym cyfrowym świecie generowane są ogromne ilości danych, które obiecują, że umożliwią marketerom sprawić, by doświadczenia klientów i potencjalnych klientów były bardziej odpowiednie i znaczące niż kiedykolwiek wcześniej. Aby jednak te wysiłki były skuteczne, marketerzy muszą wykorzystać te ogromne ilości danych, aby dostarczyć właściwą wiadomość do właściwego klienta we właściwym czasie. To webinarium opisuje wyzwanie, jakim jest "Big Data" i w jaki sposób niektóre firmy radzą sobie z nim. Aby się zarejestrować, kliknij tutaj. 7 maja: "Print-to-Mobile: Nowe możliwości dla usług". Klienci masowo przechodzą na platformy cyfrowe, a doświadczeni dostawcy usług poligraficznych pomagają im w tym. Uczestnicy tego seminarium internetowego omówią dostępne narzędzia umożliwiające zmianę przeznaczenia treści drukowanych na bogate, interaktywne media mobilne oraz przedstawią sposoby zarabiania na tej usłudze. Aby obejrzeć powtórkę, kliknij tutaj. 20 sierpnia: "Reinventing and Repositioning Your Business". W obliczu dramatycznych zmian zachodzących w dzisiejszej komunikacji, dostawcy usług poligraficznych każdej wielkości dostrzegają potrzebę repozycjonowania swojej działalności. Podczas tego seminarium internetowego omówione zostaną produkty, usługi i modele biznesowe, które mogą wpłynąć na sposób postrzegania ich przez klientów i stworzyć nowe możliwości biznesowe. Aby się zarejestrować, kliknij tutaj. 8 października: "Potęga druku interaktywnego". Wiele współczesnych systemów kodowania umożliwia czytelnikom wyposażonym w smartfony łatwe przejście od papieru do interaktywnych mediów internetowych. Podczas tego seminarium internetowego zostaną przeanalizowane możliwości biznesowe związane z wieloma z tych technologii, w tym Near Field Communications (NFC), Augmented Reality (AR), programy polecania w mediach społecznościowych, mobilne kody kreskowe i wiadomości tekstowe. Aby się zarejestrować, kliknij tutaj. 12 listopada: "Inkjet: Closing the Gap" Wysoka wydajność i niskie koszty materiałów eksploatacyjnych sprawiają, że technologia kolorowego druku atramentowego jest bardzo konkurencyjna w stosunku do offsetu przy większych nakładach, niż jest to możliwe przy efektywnym kosztowo tradycyjnym druku cyfrowym. W konsekwencji, technologia ta przynosi wszystkie zalety druku cyfrowego dla wyższych nakładów, w tym personalizację, elektroniczne składanie, produkcję w systemie just-in-time oraz automatyzację przepływu pracy. Podczas tego seminarium internetowego użytkownicy drukarek atramentowych opiszą nowe możliwości biznesowe, które wykorzystują w swoich istniejących aplikacjach druku cyfrowego. Aby się zarejestrować, kliknij tutaj. Wszystkie sesje odbywają się w godzinach od 12.00 do 13.00. Uczestnicy otrzymają analizę lub raport InfoTrends dotyczący danego tematu, a także spostrzeżenia na temat tego, jak wykorzystać niektóre z najbardziej atrakcyjnych możliwości w 2014 roku. Jakie są Państwa zdaniem największe szanse w 2014 roku?

Autor

Michał Szumlański

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej