Wizytówki klasyczne
Klasycznie wizytówka będzie jasnym, papierowym prostokątem obecnie najczęściej o podobnym rozmiarze co karta kredytowa, na którym znajdują się dane kontaktowe do jej właściciela. Może to być dodatek do przedstawienia się oraz wygodna notatka teleadresowa. Dzięki temu mamy doprowadzić do sytuacji, w której rozmówca nas zapamięta i będzie miał bezpośrednio do nas kontakt. Jak sama nazwa mówi wizytówka ma przedstawić informacje, które będą dotyczyć bezpośrednio naszej osoby. I dodatkowo będzie ona świadczyć o nas, wskazuje na pewne cechy.
Dlatego, jeśli będzie się wybierać drukowanie wizytówki w domu na grubszym papierze to nie będzie to zbyt dobrze wyglądać, ponieważ będzie to świadczyć o nas kiepsko, albo o braku dbałości z naszej strony albo też o braku pieniędzy. Niezależnie co to będzie nie będzie o nas dobrze świadczyło.
Profesjonalna wizytówka
Jeśli przygotowuje ją profesjonalna agencja to będzie to swego rodzaju znak jakości pokazujący nasza firmę w dobrym świetle. W wizytówkach prywatnych mamy sporą dowolność, jeśli chodzi o kształt jak i też używane kolory czy czcionki. To wszystko zależy od nas. Jeśli jednak chodzi o wizytówki firmowe to raczej trzeba stawiać na elegancję a więc takie rozwiązania, które są tradycyjne, charakteryzuje je fason i prostota, czytelna czcionka napisów.
Zobacz: druk wizytówek firmowych w Lobos.promo >>
Dopuszczalne są osoby takie jak logo firmy czy inny dodatek charakteryzujący firmę, ale oczywiście nie można z tym przesadzać. Wizytówki bardziej oryginalne można przygotowywać w firmach, które mają jakiś kreatywny charakter tak jak się do dzieje między innymi, gdy chodzi o agencje reklamowe czy inne firmy o podobnym charakterze.
Kiedy wręczamy wizytówkę?
Najczęściej wręcza się wizytówkę na koniec spotkania, ponieważ będzie to wygodne przekazanie kontaktu na przyszłość. Nie będzie to jednak reguła, ponieważ można już na początku przekazać taką wizytówkę i nie będzie to również źle o nas świadczyć. Jedyne czego nie można robić to przekazywać wizytówki w trakcie spożywania posiłków, co będzie po prostu nieeleganckie.
Autor
Radosław Nowak
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]