
Zamawiając druk wizytówek, nie można zapomnieć, że są one częścią wizualnej identyfikacji naszej firmy. To, że jest ona tak niewielkich rozmiarów sprawia, że klient zawsze może ją mieć przy sobie, w każdej chwili, kiedy zechce się z firmą skontaktować, będzie mógł po nią sięgnąć. Wizytówka powinna być tak zaprojektowana, aby już z chwilą jej wręczenia klientowi zrobiła na nim wrażenie.
Plan wizytówki
Patrząc na wizytówkę, klient musi być przekonany, że chce nawiązać z firmą kontakt; powinna go zachęcić do odwiedzenia strony internetowej, aby uzyskał one większą ilość informacji. Dobra wizytówka musi kojarzyć się z usługami lub produktami oferowanymi przez firmę; będzie stanowiła formę przypomnienia o tym, czym się zajmujemy, jaki jest zakres naszej działalności.
Zamów wizytówki firmowe online w Lobos.promo >>
Oryginalna wizytówka stanie się podobna do dobrego wpisu na jednym z portali społecznościowych – tak, jak ludzie udostępniają dobre posty na Facebooku innym, tak samo klienci będą naszą wizytówkę pokazywać innym osobom – stanie się ona formą reklamy firmy.
O czym nie można zapomnieć przy projektowaniu wizytówki? Jakie powinny być propozycje dla klientów?
Przed wszystkim należy pamiętać, że nie może ona odbiegać od logo firmy, użytej czcionki, kształtów i kolorów – powinna być stanowić jedną całość z wizualną identyfikacją . Podstawową rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę przystępując do projektowania wizytówki jest jej czytelność. Niewielki rozmiar sprawia, że nie zmieści się na niej zbyt wiele tekstu, ale nie może zabraknąć nazwy i adresu witryny internetowej firmy. Warto pokusić się o oddanie charakteru firmy, dzięki temu wystarczy jedno spojrzenie na wizytówkę, aby od razu nasza pamięć przywołała ofertę firmy.
Mile widziane jest poczucie humoru; taka wizytówka zostanie o wiele szybciej zapamiętana, wzbudzi także pozytywne emocje u osoby, której ją wręczymy. Zastanówmy się, czy nie warto wybrać wizytówki odbiegającej od standardów. Dobrym pomysłem może być zastosowanie innego kształtu, fosforyzującego druku, innego materiału.
Autor

Michał Szumlański
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]