Wartość druku (list do szefów marketingu)

Napisany przez Dharminder Biharie, Konsultant ds. rozwoju biznesu, Xerox Holandia Szanowny Kierowniku Marketingu, Przesyłam ten list, aby uświadomić Ci istnienie technologii, która może rozszerzyć Twoje możliwości marketingowe, a jednocześnie jest bardziej ekologiczna, niż kiedykolwiek mogłeś sobie wyobrazić. Nie jest to nowa technologia, w rzeczywistości istnieje już od ponad 3000 lat. Czy I spiked swoją ciekawość? Czy jesteś coraz bardziej podekscytowany na myśl o dzieleniu się tą wiadomością ze swoimi kolegami? Technologia ta nazywa się papier. Jest ona łatwo dostępna i bardzo przystępna cenowo. Aby to udowodnić, załączyłem do tego listu pustą, niezadrukowaną kartkę, abyś mógł ją zobaczyć. Trzymaj go w ręku i wyobraź sobie, że ten arkusz sprawia, że ludzie się ruszają, że podejmują działania. Co najlepsze, ten arkusz może być łatwo dostarczony do drzwi wejściowych każdego z Twoich klientów i potencjalnych klientów. I zgadnij co? Jeśli Twoja wiadomość jest intrygująca i odbiorca jest pod wrażeniem, otworzy kopertę! Twoja wiadomość nie może być machnięta palcem, nie ma ryzyka dostania się do folderu spamu, zanim jeszcze zostanie zobaczona, i nie konkuruje z maleńkimi wyskakującymi reklamami, które muszą być zminimalizowane z jeszcze bardziej maleńkimi ikonami "zamknij". W najgorszym przypadku Twoja wiadomość kończy w wielkim, okrągłym archiwum. To nie jest podobne do większości nieatrakcyjnych wiadomości śmieciowych, które otrzymujesz, które są odrzucane lub oznaczane jako spam. Ah, ale z urządzeniami mobilnymi, twoja wiadomość jest natychmiast dostarczana do kieszeni odbiorcy, twierdzisz? Chociaż może to być prawda, wiem, że dla mnie jest to czasami niemożliwe, aby w pełni zwrócić uwagę na wszystkie powiadomienia i nowe wiadomości w skrzynce odbiorczej, które migają na moim iPhonie. Ale druk i papier zawsze będą otwarte, jeśli zostaną zaprojektowane tak, aby spełnić wymagania odbiorcy. Dlaczego? Internet jest zatłoczony. Czasami przypomina korek uliczny. Tradycyjna skrzynka pocztowa stała się pusta. To nigdy nie było bardziej prawdziwe. Tutaj w Holandii otrzymuję mniej niż 7 listów tygodniowo. Dobra wiadomość jest taka, że jeśli wyślesz mi coś na papierze, co przykuje moją uwagę, na pewno to otworzę. Czy widzisz korek w skrzynce pocztowej? Nie. To znaczy, że jest okazja. Pomyśl przez chwilę o tym równaniu: papier + poprawna wiadomość + pusta skrzynka = BINGO. I tak, do papieru można dodać takie elementy jak Internet, Augmented Reality i inne. Kluczowym przesłaniem jest: łatwiej jest prowadzić klientów z papieru do Internetu niż odwrotnie. Pomyśl jeszcze raz o tym korku... A co z trwałością. Czy to jest ekologiczne, pytasz? Czy próbowałeś kiedyś zakopać swojego smartfona lub iPada? Oczywiście, że nie, bo jak wiadomo, nie jest to zbyt ekologiczne. Pomyśl o tym: papier jest jedynym medium, które ma jednorazowy ślad węglowy... wszystkie inne media wymagają energii za każdym razem, gdy są oglądane. Papiernie od wielu lat zajmują się recyklingiem papieru. Poproś papiernię o bezpłatną wycieczkę, a z chęcią się zgodzą. Są niezwykle dumni, że mogą powiedzieć, jak bardzo ekologiczny jest ich produkt. Poproś jednego z największych producentów zaawansowanej technologicznie elektroniki o bezpłatną wycieczkę po jego fabryce, a możesz otrzymać inną odpowiedź. Jak powiedziałem na początku, druk i papier są łatwo dostępne, bardzo przystępne i zapewniają sprawdzone rezultaty. Witaj w moim zielonym świecie! - Dharminder Biharie jest menedżerem ds. rozwoju biznesu w Xerox Netherlands. Aby skontaktować się z Dharminderem, prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej