Najlepszy z najlepszych 2011 w centrum uwagi: Bliższe spojrzenie na Grupę Gabriel

Napisane przez Billa Zierchera, Prezesa i Dyrektora Generalnego Gabriel Group Przedmowa napisana przez Billa Michaela Ponieważ konkurs Xerox Best-of-the-Best jest otwarty i nadal gromadzi wyjątkowe prace, chciałem przedstawić szczegółowe spojrzenie na Gabriel Group z Earth City, Missouri, poprzedniego zwycięzcę tego konkursu, którego rozwiązania oparte na danych i wiedza specjalistyczna pomagają stale przekraczać oczekiwania klientów. Dzięki wykorzystaniu prasy Xerox iGen4™, systemu Xerox™ Nuvera® 288 EA Perfecting Production System oraz drukarki Xerox® 495® Continuous Feed Duplex Printer, wraz z rewolucyjnym rozwiązaniem internetowym Marketing Resource Management Solution, G3, Gabriel Group jest w stanie rozszerzyć swoją ofertę o marketing bezpośredni i kampanie cross-mediowe, rozwiązania web-to-print, druk zmiennych danych i wiele innych. Być może pamiętają Państwo Gabriel Group z powodu znakomitej kampanii autopromocyjnej, którą wyprodukowała, a którą opisywaliśmy na naszym blogu w zeszłym roku. Kampania ta nie tylko zaowocowała nowym biznesem i wygenerowała ogromny ROI, ale dzięki temu stworzyła również znaczną świadomość usług i oferty Gabriel Group wśród potencjalnych klientów. Ostatnio miałem okazję porozmawiać bardziej szczegółowo z Billem Ziercherem (BZ), Prezesem i Dyrektorem Generalnym Gabriel Group: Xerox: Proszę podać mi kilka podstawowych informacji na temat Państwa firmy. Co chciałby Pan, aby czytelnicy wiedzieli o Panu? BZ: Gabriel jest liderem w dziedzinie Zarządzania Zasobami Marketingowymi (MRM) - pomagamy dyrektorom marketingu, którzy znajdują się pod ogromną presją, aby zwiększyć ROI ze swoich wydatków marketingowych... którzy są chorzy z powodu przekroczenia kosztów i marnotrawstwa lub kiedy muszą dostarczyć spersonalizowane materiały na rynek poprzez różne kanały szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. W skrócie, produkujemy, zarządzamy i dystrybuujemy elektroniczne i drukowane materiały marketingowe oraz zapewniamy klientom platformę internetową, która płynnie łączy nasze działania realizacyjne z drukiem na żądanie i zarządzaniem zasobami cyfrowymi. Xerox: Jakie korzyści widzicie Państwo z uczestnictwa w takim programie? BZ: Powód, dla którego Gabriel wziął udział w konkursie Best-of-the-Best był dwojaki. Zdecydowaliśmy się na udział w konkursie częściowo z powodu sukcesu, jaki odnieśliśmy dzięki kampanii "Green is Good", która obejmowała kilka głównych trendów w marketingu: Odpowiedzialny Marketing czy Zielona Inicjatywa oraz Cross-Channel Marketing. Ponadto, bardzo cenimy sobie nasze relacje z firmą Xerox i szanujemy ich opinie. Wkrótce po zakończeniu naszej kampanii "Green is Good" zdaliśmy sobie sprawę, że Odpowiedzialny Marketing nie jest tylko trendem i nadal wspieramy Zieloną Inicjatywę w naszych działaniach marketingowych. Jeśli jesteś zainteresowany BEZPŁATNYM ebookiem na temat Odpowiedzialnego Marketingu, napisz do Kelsey Ruse na adres kelsey.ruse@gabrielgroup.com. Xerox: Jak zdobycie nagrody w konkursie Best-of-the-Best wpłynęło na Twoją firmę? BZ: Zdobycie nagrody w Best-of-the-Best pomogło Gabriel Group w uzyskaniu referencji. Xerox jest kluczowym graczem w ich przestrzeni rynkowej. Tak więc, możliwość dostarczenia informacji prasowej Xerox o nagrodzie przyznanej Gabriel Group w konkursie Best-of-the-Best do klientów i potencjalnych klientów jest świetnym narzędziem uwierzytelniającym. Xerox: W jaki sposób wykorzystali Państwo sukces Gabriel Group w programie Best-of-the-Best jako punkt sprzedaży? BZ: Wykorzystaliśmy nasz sukces w programie Best-of-the-Best jako narzędzie uwierzytelniające. Nagroda Xerox Best-of-the-Best jest wspaniałym potwierdzeniem od trzeciej strony, które oferujemy potencjalnym klientom.

Autor

Michał Szumlański

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej