
Napisane przez Billa Zierchera, Prezesa i Dyrektora Generalnego Gabriel Group Przedmowa napisana przez Billa Michaela Ponieważ konkurs Xerox Best-of-the-Best jest otwarty i nadal gromadzi wyjątkowe prace, chciałem przedstawić szczegółowe spojrzenie na Gabriel Group z Earth City, Missouri, poprzedniego zwycięzcę tego konkursu, którego rozwiązania oparte na danych i wiedza specjalistyczna pomagają stale przekraczać oczekiwania klientów. Dzięki wykorzystaniu prasy Xerox iGen4™, systemu Xerox™ Nuvera® 288 EA Perfecting Production System oraz drukarki Xerox® 495® Continuous Feed Duplex Printer, wraz z rewolucyjnym rozwiązaniem internetowym Marketing Resource Management Solution, G3, Gabriel Group jest w stanie rozszerzyć swoją ofertę o marketing bezpośredni i kampanie cross-mediowe, rozwiązania web-to-print, druk zmiennych danych i wiele innych. Być może pamiętają Państwo Gabriel Group z powodu znakomitej kampanii autopromocyjnej, którą wyprodukowała, a którą opisywaliśmy na naszym blogu w zeszłym roku. Kampania ta nie tylko zaowocowała nowym biznesem i wygenerowała ogromny ROI, ale dzięki temu stworzyła również znaczną świadomość usług i oferty Gabriel Group wśród potencjalnych klientów. Ostatnio miałem okazję porozmawiać bardziej szczegółowo z Billem Ziercherem (BZ), Prezesem i Dyrektorem Generalnym Gabriel Group: Xerox: Proszę podać mi kilka podstawowych informacji na temat Państwa firmy. Co chciałby Pan, aby czytelnicy wiedzieli o Panu? BZ: Gabriel jest liderem w dziedzinie Zarządzania Zasobami Marketingowymi (MRM) - pomagamy dyrektorom marketingu, którzy znajdują się pod ogromną presją, aby zwiększyć ROI ze swoich wydatków marketingowych... którzy są chorzy z powodu przekroczenia kosztów i marnotrawstwa lub kiedy muszą dostarczyć spersonalizowane materiały na rynek poprzez różne kanały szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. W skrócie, produkujemy, zarządzamy i dystrybuujemy elektroniczne i drukowane materiały marketingowe oraz zapewniamy klientom platformę internetową, która płynnie łączy nasze działania realizacyjne z drukiem na żądanie i zarządzaniem zasobami cyfrowymi. Xerox: Jakie korzyści widzicie Państwo z uczestnictwa w takim programie? BZ: Powód, dla którego Gabriel wziął udział w konkursie Best-of-the-Best był dwojaki. Zdecydowaliśmy się na udział w konkursie częściowo z powodu sukcesu, jaki odnieśliśmy dzięki kampanii "Green is Good", która obejmowała kilka głównych trendów w marketingu: Odpowiedzialny Marketing czy Zielona Inicjatywa oraz Cross-Channel Marketing. Ponadto, bardzo cenimy sobie nasze relacje z firmą Xerox i szanujemy ich opinie. Wkrótce po zakończeniu naszej kampanii "Green is Good" zdaliśmy sobie sprawę, że Odpowiedzialny Marketing nie jest tylko trendem i nadal wspieramy Zieloną Inicjatywę w naszych działaniach marketingowych. Jeśli jesteś zainteresowany BEZPŁATNYM ebookiem na temat Odpowiedzialnego Marketingu, napisz do Kelsey Ruse na adres kelsey.ruse@gabrielgroup.com. Xerox: Jak zdobycie nagrody w konkursie Best-of-the-Best wpłynęło na Twoją firmę? BZ: Zdobycie nagrody w Best-of-the-Best pomogło Gabriel Group w uzyskaniu referencji. Xerox jest kluczowym graczem w ich przestrzeni rynkowej. Tak więc, możliwość dostarczenia informacji prasowej Xerox o nagrodzie przyznanej Gabriel Group w konkursie Best-of-the-Best do klientów i potencjalnych klientów jest świetnym narzędziem uwierzytelniającym. Xerox: W jaki sposób wykorzystali Państwo sukces Gabriel Group w programie Best-of-the-Best jako punkt sprzedaży? BZ: Wykorzystaliśmy nasz sukces w programie Best-of-the-Best jako narzędzie uwierzytelniające. Nagroda Xerox Best-of-the-Best jest wspaniałym potwierdzeniem od trzeciej strony, które oferujemy potencjalnym klientom.
Autor

Michał Szumlański
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
Bałagan! Klucz do kreatywności!
Ten artykuł został napisany przez Beth Leslie. Dobra wiadomość dla niechlujnych i niedbałych - twój bałagan może doprowadzać kolegów do... [...]