Wielu klientów, szczególnie tych wymagających, przyzwyczaiło się, że otrzymują upominki i różnego rodzaju gratisy, które mają służyć podtrzymaniu i podkreśleniu wiążących go z firmą stosunków.
Materiały promocyjne
Stąd też dużą popularnością cieszą się różnego rodzaju materiały o charakterze promocyjnym. Wśród nich są także ulotki, do których bardzo często dodawane są kupony rabatowe, smycze, długopisy lub próbki szamponów. Ulotki, które zostały wzbogacone o tego typu gadżety są o wiele bardziej atrakcyjne niż zwykła kartka papieru. Bardzo interesującym rozwiązaniem są multimedialne pocztówki. Mogą one przyjąć kształt oferowanego artykułu, do którego zostanie w interesujący sposób doklejona płyta CD, na której zostanie zawarta oferta firmy. Płyta może też być gratisem zawierającym interesujący film, czy muzykę.
Pocztówki multimedialne
Pocztówki multimedialne są bardzo skuteczną formą reklamy. Przede wszystkim ich forma i wygląd wzbudzają zainteresowanie u odbiorcy. Dzięki swojej zawartości wprowadzają klientów w świat interaktywny. Taki przekaz można zapamiętać o wiele łatwiej niż treść papierowej ulotki. Niezwykle ważne jest również i to, iż przekaz multimedialny wzbudza pozytywne emocje u odbiorców.
Jaką tajemnicę może kryć kartka papieru?
Dołączenie do ulotki reklamowej płyty CD jest bardzo dobrym pomysłem, ale pod pewnymi warunkami. Przede wszystkim nie może zabraknąć haseł, które z jednej strony wzbudzą u odbiorcy ciekawość, z drugiej zaś wzbudzą jego zaufanie – klient nie może bać się odtworzyć płyty. Nie sugerujmy jednak klientowi, od kogo płytę otrzymał i jakie treści zawiera. W ten sposób uda nam się zaintrygować odbiorcę. Efekty, które osiągniemy bardzo łatwo uda nam się zmierzyć.
Wystarczy na płycie umieścić na płycie link do firmowej strony internetowej; po dystrybucji płyty wystarczy jedynie policzyć liczbę kliknięć. Dołączenie do ulotki płyty CD sprawi, że odbiorca zainteresuje się oferowanym produktem/usługą i zechce sprawdzić, jakie treści się za nim kryją. Na pewno produkt ten nie trafi do kosza na śmieci.
Autor
Patryk Wieczorek
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]