Blog na żywo: Warsztaty dla liderów myśli w szkolnictwie wyższym

Napisał Joel Basa, Kierownik ds. e-Marketingu w Xerox Corporation Witamy w naszym pierwszym blogu na żywo z Warsztatów Przywództwa Myśli w Szkolnictwie Wyższym. Przybywamy do Państwa z Centrum Gil Hatch w Webster, NY. Ten blog na żywo zapewni wgląd w warsztaty Thought Leadership Workshop (TLW) poświęcone szkolnictwu wyższemu. Odświeżaj swój ekran często, aby uzyskać najnowsze aktualizacje. Agenda

    8:30-9:30 - In-Plant Business Excellence - Peter Muir, Prezes, Bizucate, Inc. 9:30-10:30 - eBooki i przemysł książkowy: Implikacje dla szkolnictwa wyższego - Neil Falconer, Pira International 10:45-11:30 - Dyskusja w pubach akademickich - Dave Brown, SharedBook 11:30-12:15 - Wgląd w globalny druk cyfrowy online - Frank Steenburgh, CMO, ColorCentric 1:00-2:00 - Świadectwo klienta: Wayne French, Ithaca College i Bob Keats, Colgate University 2:00-3:00 - Wycieczka po hali produkcyjnej

[08:30] - Powinniśmy zacząć bardzo szybko wszyscy. Wygląda na to, że będziemy mieli pełny dom tutaj z uczestnikami z Ithaca, NY, Vancouver, Pennysylvania, Connecticut, Utah [08:37] - Nasza sesja się zaczyna. Ponownie, przybywamy z Webster, NY. Zdjęcia z naszego warsztatu zamieszczę nieco później. Ed D. z Xeroxa wszedł na scenę i przegląda dzisiejszą agendę. Przedstawił kilka świetnych kolaboracji: świetny przykład spersonalizowanego opakowania, aplikację do druku 3D i wszyscy założyli swoje okulary 3D!

[08:43] - Karen z Lytrod Software pokazuje kilka świetnych przykładów personalizacji i kilka przykładów Clear Dry Ink. Plus pokazując kilka wspaniałych przykładów kodów QR włączone przez ich oprogramowania. Zdjęcie pojawi się trochę później! Dużo do wpisania tutaj i moje palce nie są wystarczająco szybkie!

[08:49] - Dobra, teraz zaczniemy nasze prezentacje z Peter Muir(@PeterMuir) kicking nas tego ranka z prezentacją na In-Plant Business Excellence! Bardzo ciekawa koncepcja. Business Excellence = Strategic Relevance + Operational Excellence + Taking Risks. Aby dowiedzieć się więcej o Strategic Relevance i Operational Excellence, przejdź do strony 24 tego PDF-a. [08:58] - Peter zadaje pytanie, jaka powinna być długość nakładu, aby przejść z offsetu na druk cyfrowy? Poprosił wszystkich o odpowiedź na to pytanie, a liczby są wszędzie... od 3 do 4000. Co byś odpowiedział? Komentarz poniżej. [9:01] - Strategiczna Istotność jest definiowana jako bycie integralną częścią organizacji, której służysz poprzez zrozumienie klientów, rynku, produktów i usług, które napędzają organizację. 5 kroków do Strategicznej Trafności to: rozważenie klienta, zrozumienie rynku, opracowanie planu, wprowadzenie na rynek usług, rozszerzenie oferty. Więcej informacji na temat Strategicznej Trafności można znaleźć na stronie 24 tego pliku PDF. [9:03] - Doskonałość operacyjna - ciągłe doskonalenie, które wzmacnia pozycję pracowników i optymalizuje działania w celu zaspokojenia potrzeb klientów w sposób wydajny i skuteczny. W skrócie, jest to usprawnianie procesów. 5 kroków do Operational Excellence: zrozumienie celu, pomiar stanu obecnego, analiza danych, opracowanie planu, wdrożenie i śledzenie wyników. Więcej informacji na temat Doskonałości Operacyjnej można znaleźć na stronie 24 tego pliku PDF. [09:06] - Taking Risks slide now...Peter odnosi się do książki Setha Godina "Poke The Box". Nie czytałem jej, ale "chodzi w niej o podejmowanie inicjatywy, pierwszy krok w kierunku tworzenia zmian". Cytat z Setha: "Zadaniem nie jest dogonienie status quo; zadaniem jest wymyślenie status quo". [09:12] - Pytanie postawione przez Piotra: "Gdybyś mógł zacząć jedną rzecz dzisiaj, co by to było? Niech to będzie proste lub wielkie, ale co by to było?". [09:24] - Podsumowanie kilku ostatnich punktów Piotra: podejmowanie ryzyka wymaga zmierzenia się ze strachem, uzyskania wsparcia dla swoich wysiłków, ale musisz być przygotowany na brak wsparcia (wrogów). Pomyśl o tym w swojej działalności poligraficznej. Jakie są metody szukania wsparcia dla Waszych wysiłków i jakie są elementy, które uniemożliwią Wam zmierzenie się z lękiem? Finansowanie? Zatrudnienie? Technologia? [09:34] - Popełnianie błędów jest częścią jazdy... każda innowacja w naszym świecie zaczęła się od długiej listy porażek. Eksperymentowanie i stawianie się na zewnątrz jest częścią ryzyka. Jeśli jesteśmy w stanie zaakceptować, że możemy ponieść porażkę, raz, dwa, może 20 razy... porażka może wydawać się bardziej naturalna i być częścią procesu. Świadomość, że możemy ponieść porażkę czyni nas silniejszymi i zwiększa nasze szanse na sukces. [09:41] - Peter już kończy. Kończy tymi trzema pytaniami dla in-plantów. Jakie 3 rzeczy zaczniesz robić? Jakie 2 rzeczy przestaniesz robić? Jaką jedną rzecz będziesz świętować, że robisz dobrze? Zadaj sobie te pytania i proszę o komentarz poniżej. [09:45] - Właśnie zaczęliśmy nasze kolejne punkty programu dotyczące eBooków i przemysłu książkowego. Here we go!!!! [09:50] - Ciekawe stwierdzenie: Nie wyrzucasz książek? Zgadzasz się czy nie? [10:00] - Pira wskazuje, że nasz wzrost następuje w jednym z dwóch obszarów: opakowaniach. Mówią również o rozwoju technologii inket i jak niesamowite jest to, że ta technologia może idealnie umieścić 3 miliony kropli na sekundę na kartce papieru. Niesamowite! [10:05] - Właśnie pokazał listę nowych narzędzi drukarni handlu. Nie byłem w stanie uchwycić ich wszystkich. Niektóre z nich to: zautomatyzowany przepływ pracy, web to print, cyfrowe witryny, projektowanie z danymi zmiennymi, zarządzanie bazą danych. [10:11] - Struktura łańcucha dostaw zmieniła się dla przemysłu książkowego. On-Demand bezpośrednio do klienta i personalizacja On Demand. Przykład: Profesorowie sami wybierają treści do swoich podręczników. [10:14] - Świetny przykład zmieniającej się dynamiki druku: Cambridge University Press: 2000 nowych tytułów Print On-Demand rocznie - 55% nowych paperbacków. Wersje e-book, 3000 w 2004 do 11000 w 2008. [10:18] - Czy e-booki zaczną dominować na rynku? Niektóre bariery dla eCzytników: Brak standaryzacji, Gwarantowana przestarzałość, jakość obrazu, zachowania czytelnicze. czytniki eBooków opierające się na metaforze dokumentu papierowego nie metaforze pulpitu, czynniki czytelnicze. Czy zgadzasz się z tym? Czy uważasz, że dochodzimy do punktu, w którym technologia może pokonać te bariery? [10:22] - A co z urządzeniami mobilnymi? Padło stwierdzenie, że iPhone jest urządzeniem najczęściej używanym do czytania książek. Z pewnością o tym nie wiedziałem. Jak urządzenia mobilne wpływają na działalność drukarni i zarządzanie treścią? [10:28] - Świetne wideo wyświetlane na FlipBoardzie. Nie mam iPada, ale to aplikacja na iPada, która prezentuje treści poprzez łączenie treści w różnych sieciach społecznościowych w jednym centralnym miejscu. Sprzedawany jako "osobisty magazyn". Interesujące. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=v2vpvEDS00o[/youtube] [10:33] - Muzyka dla moich uszu. Social Media staną się źródłem treści i informacji dla operacji drukowania. Czy myśleliście o tym, jak możecie wykorzystać media społecznościowe w swoich działaniach? [10:39] - Kolejny magazyn prezentujący Augmented Reality. Postaram się znaleźć ten adres URL wideo, aby link do, ale będę opisać w międzyczasie. Wideo pokazał magazyn i za pomocą bezpłatnej aplikacji, smartphone może "interakcji" z drukowanego magazynu i uczynić zawartość magazynu albo pokazać dodatkowe treści i wzmocnione media. Zdecydowanie chcę podzielić się tym wideo. To jest naprawdę świetny przykład mieszania mediów drukowanych z mediami społecznościowymi. Mashups! [10:43] - Co robić dalej: Get online. Get mobile. Uzyskać społeczne. Połącz się. Zrób to dobrze. Zintegruj się. Zacznij już teraz. - Kolejny świetny filmik, który udało mi się znaleźć. Sprawdź to! [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Weq_sHxghcg[/youtube] [10:45] - Czas na przerwę! Moje palce są zmęczone! Następna w górę AcademicPub Discussion. [11:03] - Zaczynamy! Slajd brzmi: "Welcome to AcademicPub...Custom Course Materials...Now". [11:10] - SharedBook opisuje swoją działalność. Są skupieni wokół niestandardowych materiałów kursowych dla profesorów akademickich. "Twoje dynamiczne rozwiązanie materiałów kursowych, oferując szeroki wybór i featuring Real-Time Copyright Permissions i dostawy". Niektóre trendy wymienione: custom publishing przez wydawców podręczników jest EXPLODING, presja na wydawców podręczników nad ceną, więcej chunking treści dostępnych, web jako źródło treści. [11:17] - Czas na demo...SharedBook pokazuje nam jak zbudować książkę na zamówienie. Możesz wybrać materiał z biblioteki lub przesłać własne treści, w tym PDF i DOC, a także dodawanie treści internetowych (blogi, itp.). Jestem pewien, że moi profesorowie mogliby skorzystać z tej funkcjonalności. Pamiętam, że pomijałem duże fragmenty podręczników w czasie studiów. Wielka wartość dodana!

[11:34] - Nadal robi demo. Chciałbym móc pokazać stream na żywo! (Pomysł na następny raz może?). SharedBooks dostosował okładkę projektu książki, dodał trochę treści z biblioteki, dodał artykuł z NY Times, a teraz wyprowadza dostosowany podręcznik. Świetne rzeczy! [11:40] - Kończąc tę część warsztatu. SharedBooks rusza w pełni w kwietniu. Sprawdź ich stronę internetową po więcej informacji. [11:43] - Zakończenie świetnego demo SharedBook. Następny w kolejności: Insight Into an Online Global Digital Print zaprezentowany przez ColorCentrics [11:51] - ColorCentrics mówi o modelu biznesowym skupionym wokół możliwości drukowania w ilości 1 sztuki. Chociaż wiele z ich nakładów to ilości 1000+, idea możliwości spełnienia wymagań druku 1 sztuki jest intrygująca. [11:57] - Niektóre świetne przykłady są pokazane. Próbuję zrobić zdjęcie próbek przyniesionych przez ColorCentrics. Niektóre przykłady obejmują: Build A Book, Event Books, które pozwalają konsumentowi wybrać profesjonalne zdjęcia z wydarzenia, a następnie dodać własne zdjęcia, jak również. [12:09] - Kończąc tę część, wciąż mam nadzieję, że uda mi się zrobić kilka zdjęć wspaniałych próbek. Postaram się to zrobić podczas przerwy. [12:15] - Przerwa na lunch! Wrócimy około 1:00 z Testimonials klientów, a następnie zwiedzanie Gil Hatch Center Floor. [13:00] - Ok, wróciliśmy. Następny w górę będzie referencje klientów przez Colgate University! [13:07] - Colgate mówi o Relevance w erze cyfrowej! Wykonują mnóstwo pracy: Color Imaging, Digital Print, On-Demand Printing, Design, VDP, Wide Format i wiele więcej. [13:15] - Colgate mówi o tym, że 5,5 roku temu krajobraz biznesowy był zupełnie inny, ale dostrzegli potrzebę przejścia na technologię cyfrową, dyskutując o "on-demand" i "VDP". Pytano, jak są one postrzegane przez przedsiębiorstwo? Centrum kosztów? Centrum przychodów? A może centrum wartości? Wiąże się to bezpośrednio z dyskusją na temat strategicznego znaczenia, która rozpoczęła nasze warsztaty. [13:18] - Pracownicy zakładu Colgate postanowili przyjrzeć się misji, wizji i wartościom większego uniwersytetu i sprawdzić, w jaki sposób mogą dostosować do nich swoje działania. Zauważyli również, że w ramach większego uniwersytetu istnieją mniejsze misje specyficzne dla każdej uczelni. Rozpoczęli analizę SWOT i to jest to, co rozpoczęło ich transformację. [13:29] - Colgate mówi o tym, jak wykorzystali kody QR w materiałach drukowanych dla studentów, ponieważ uznali, że jest to popularne wśród studentów. [13:32] - Wartość prasy cyfrowej w Colgate - Nietypowe produkty, takie jak pudełka Casino - autopromocja lub wykorzystanie przez klientów jako gadżety na wynos. Produkcja tego samego dnia (przewodniki po mediach sportowych, programy sportowe, karnety na wydarzenia specjalne). Arkusze prasowe na miejscu - prawdziwe arkusze prasowe, tak jak będą wyglądać gotowe, a nie faksymile czy "proof". Duża część materiałów została wydrukowana na ich prasie iGen. [13:40] - Colgate zadaje pytania: "Więc, gdzie teraz?". Colgate dokonał przejścia z offsetu na druk cyfrowy, ale zdaje sobie sprawę, że ich działania muszą stale ewoluować, aby zachować strategiczne znaczenie. Podają media społecznościowe jako potencjalny czynnik w ich ewolucji. Świetny sposób na zakończenie. Wkrótce rozpoczniemy wycieczkę po centrum Gil Hatch. [13:55] - Klienci rozglądają się po podłodze w Gil Hatch. Na zdjęciu Xerox Color 800/1000 Press.

[14:00] - Kilka próbek aplikacji dostarczonych przez Lytrod Software. Przykłady obejmują: Higher Education Kit, QR Codes, Clear Dry Ink.

[14:12] - Dobra, kończę. Nasi goście kontynuują zwiedzanie piętra Gil Hatch. Jeśli jesteś zainteresowany wirtualną wycieczką po centrum, kliknij tutaj. Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście i dowiedzieliście się kilku cennych informacji. Jeśli masz jakieś pytania, prosimy o komentarz poniżej, a ja nadal mogę mieć na nie odpowiedzi. Jeśli Ty lub ktoś z Twoich kolegów jest zainteresowany przybyciem do Centrum Gil Hatch w celu wzięcia udziału w różnych warsztatach, które mamy dostępne, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym Xerox lub odwiedź tutaj.

Autor

Patryk Wieczorek

Redakcja oferion.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@oferion.pl

Korzystając z naszych porad, bez problemu poradzisz sobie z projektem firmowych gadżetów. Pokazujemy, jak ważne są firmowe wizytówki, oraz co powinno się na nich znajdować. Zaskocz swoich klientów oryginalnymi gadżetami reklamowymi.

Zadbaj o swój biznes: Ergonomiczna klawiatura, a komfort pracy biurowej