Ulica zaśmiecona ulotkami
Ulotka to z założenia taki druk, który ma służyć celom propagandowym albo też informacyjnym. Ma być przeznaczona do szybkiego rozprzestrzeniania się, ma niewielką objętość w formie kartki czy broszurki, która nie ma więcej niż 4 strony. Przekazuje ona niezbędne informację o działalności instytucji, wydarzeniach kulturalnych czy politycznych, może również zawierać informacje turystyczne, asortyment towarów, usług czy też dane katalogowe lub też prospekty handlowe. Może ona opisywać albo jeden produkt, albo też odnosić się do całej oferty przygotowanej przez jakąś firmę.
Kolportaż
Jeśli chodzi o kolportaż najczęściej wykłada się je w miejscach publicznych, albo też rozdaje się je na ulicach. Najważniejsze będzie jednak dotarcie do jak największej grupy osób. Są one tańszą alternatywą dla plakatu czy broszury. Nazwa ulotki wzięła się pewnie od tego, że jest ona nietrwała, od jej ulotności. Czas życia takiej ulotki najczęściej jest krótki. Czasami są one gromadzone w bibliotekach czy archiwach w celach poznawczych.
Ulotki reklamowe – czym to się je?
Skuteczna realizacja procesów marketingowych to podstawowy element, gdy chodzi o promowanie małej firmy jak i dużego przedsiębiorstwa. Promocja usług, towarów jest potrzebna, ponieważ dzięki temu dotrzeć można do klientów i jednocześnie będziemy bardziej konkurencyjni. Dlatego każda firma dąży do tworzenia specjalnego spójnego systemu identyfikacji wizualnej, która będzie obejmować kreowanie logo wizytówek czy elementów takich jak katalogi albo też broszury reklamowe.
Jak podkreślają specjaliści kwestią priorytetową będzie budowanie identyfikacji wizualnej firmy, co obejmować może ulotki reklamowe, której celem jest tworzenie dobrego wizerunku w oczach klienta. Ulotki reklamowe stanowią tak naprawdę stosunkowo tanie i dostępne dla każdego narzędzie promocyjne. Trafiają one do naszych rąk na ulicach, ale można je również roznosić po skrzynkach pocztowych. Mają one charakter informacyjny, promocyjny albo też przedstawiają ofertę. Ulotki reklamowe to bardzo popularny materiał promocyjny powszechnie wykorzystywany.
Autor
Radosław Nowak
Redakcja oferion.pl
Polecamy
Najnowsze
5 kroków do szalenie skutecznego budowania listy e-mailowej
Ten artykuł został napisany przez Davida z CollectiveRay. Tworzenie zdrowej listy e-mailowej jest jedną z najlepszych rzeczy, jakie możesz... [...]